מכירת רכב – חברת ליסינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מכירת רכב - חברת ליסינגכאשר מדובר על רכב מליסינג, מדובר פעמים רבות על רכישה של רכב חדש וזאת באחת משתי שיטות נפוצות – שיטה מימונית ושיטה תפעולית.

במקביל, קיימת שיטה נוספת שבה מדובר על רכישה של רכב מיד ראשונה (כלומר כזה שכבר היה בשימוש של נהג אחד קודם). בשיטה זו, של מכירת רכב מליסינג, קיימת אפשרות לרכוש את הרכב מאנשים פרטיים אבל עדיף הרבה יותר לעשות זאת באמצעות חברת הליסינג, באופן ישיר.

בשורות הבאות נראה איך זה עובד ומדוע זה משתלם.

סע לשלום – האחריות בפנים

אחד היתרונות הגדולים שמרוויחים כאשר קונים רכב חדש טמון במתן אחריות מטעם היבואן. האחריות באה להבטיח את הלקוח מפני כל מצב של כשל מכאני כלשהו שלא אובחן מראש, כזה שעשוי לקרות ולהתגלות לאחר תקופת מה.

מצד שני, אין לשכוח שברכישה כזאת טמון גם חיסרון לא קטן. החיסרון שטמון ברכישה של רכב חדש נובע מירידת הערך שנרשמת על הרכב במהלך השנים הראשונות להיותו על הכביש.

כפתרון אפקטיבי למצב דברים זה התפתחה בשוק הרכב אפשרות מעניינת, של רכישת רכב מיד ראשונה, מחברת ליסינג, תוך מתן של אחריות. במכירה של רכב מסוג זה, מסוגלות חלק מחברות הליסינג לספק אחריות לא רק בזכות היותן חברות עסקיות גדולות ואיתנות.

הדבר נובע גם בזכות מקצועיות יתירה ובזכות הקפדה על טיפולים שוטפים וכללי נהיגה שנאכפים היטב על רכבי ליסינג שהוחכרו בשיטה התפעולית או כאלה שנמכרו בשיטה המימונית.

העובדה שניתן לרכוש רכב משומש אך חדש יחסית, כזה שכבר לא צפוי להפסיד מערכו בכל שנה סכום ניכר מערכו וכל זאת תחת מטריה של אחריות רחבה, הופכת את העסקה למשלמת ולכן גם לנפוצה ופופולארית.

כל הדגמים פרוסים לפניך

יתרון נוסף בעסקאות של מכירת רכבי ליסינג נובע מהאפשרות לבחור. חלק גדול מהחברות הפועלות בעסקי הליסינג מציעות ללקוח לבוא למגרשים ולאולמות התצוגה ולהתרשם מהמגוון הרחב של מכוניות מיד ראשונה. הדגמים השונים נבדלים אלה מאלה כמעט בכל קריטריון שניתן לחשוב עליו. בין היתר ניתן למצוא:

  • גדולים שונים, לרבות רכבים מסוג מיני, סופר מיני, מכוניות משפחתיות וכן הלאה.
  • פרטי או מסחרי – בין האפשרויות ניתן למצוא מכוניות פרטיות, רכבים מסחריים, דו שימושיים, טנדרים ועוד.
  • ידני או הילוכים – נתוני המכירות מצביעים על ביקוש גדל לרכבים ידניים, בזכות שינויים בשווי השימוש והביקוש לנהיגה חסכונית יותר.
  • כל המותגים המובילים – למעשה, כמעט כל רכב שנחשב לנפוץ ומקובל בישראל מוצע למכירה בליסינג. לעיתים ניתן למצוא גם רכבים פחות נפוצים, לרבות רכבי שטח, רכבי פנאי ואפילו רכבי יוקרה. גם מכוניות חשמליות והיברידיות צפויות להיות זמינות באופן נרחב יותר כבר בעתיד הנראה לעין.

לא רוצים חתול בשק

אחד החששות העיקריים של נהגים שמחפשים רכב משומש במצב טוב נובע ממציאה שמתבררת כחתול בשק. חברת הליסינג מצאו פתרונות מיוחדים בדיוק כדי להבטיח שמצב כזה לא יתקיים.

  • ראשית, חלק מהחברות מציעות ביטוח, מציאות שאותה הצגנו בראשית הדברים.
  • שנית, כל החברות מאשפרות שקיפות מוחלטת לגבי מצב הרכב. שקיפות זאת כוללת אפשרות לעיין בספר הרכב שעודכן באופן מחמיר וכן אפשרות לבדוק את הרכב במכון מורשה ואובייקטיבי.
  • שלישית, לפני המכירה נוהגות החברות לבצע בדיקת רכב מקיפה, תיקון ליקויים ולעיתים גם החלפת חלקים ומכלולים בשלמותם.

מציאות זאת, שבה ניתן לרכוש רכב במחיר מוזל, בלי הפתעות בלתי צפויות ובלי חתולים נסתרים בשק, מאפשרת כניסה לעסקה בראש שקט. כאן, לא חייבים להיות מומחים גדולים לרכב כדי לצאת עם מציאה ובלי לשלם ביוקר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן