השכרת רכב בפלורידה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בפלורידהפלורידה, המדינה הדרום מזרחית של ארה"ב, מלאה ביעדים אטרקטיביים לחופשות משפחתיות. בעבר היא נחשבה כמקום מועדף על פנסיונרים אמריקאים, אולם, עם חלוף השנים וריבוי אתרי התיירות באזור, הפכה פלורידה ליעד מבוקש בקרב תיירים, לרבות צעירים.

חופי הים עם השקיעות המרתקות במיאמי התוססת, פארקים ענקיים באורלנדו, עולם המים המפורסם, מרכז החלל ועוד אתרי תיירות רבים ומגוונים מושכים מבקרים רבים מכל העולם. הללו מגיעים בהמוניהם לבלות חופשה קסומה במדינה המציעה מגוון גדול של אטרקציות.

המרחקים הגדולים בין אתרי התיירות ומרכזי הבילויים וכן מעיר אחת לחברתה, מחייב אפשרות תנועה בלתי תלותית. כלומר, כל המעוניין לבלות חופשה חלומית ללא שימוש תכוף בתחבורה ציבורית זקוק לכלי רכב צמוד.

האופציה הטובה והמושכלת ביותר לכך, היא שכירת מכונית מאחת מעשרות חברות ההשכרה המפוזרות ברחבי המדינה. כך אפשר יהיה להגיע מיעד אחד למשנהו ללא המתנה מיותרת ובלי מגבלות של לוח זמנים.

סיבה נוספת להשכיר כלי רכב לבילוי חופשה דווקא בפלורידה היא העובדה שבמדינה זו עלויות השכרת רכב הן זולות משמעותית משאר האזורים בארצות הברית. לרוב, גם תנאי ההשכרה והמדיניות של העוסקים בתחום יהיו נוחים יותר.

סוג כלי הרכב

מי שבחר באופציה של טיול בפלורידה עם רכב שכור, צריך לבדוק היטב איזה מכונית מתאימה ביותר לצרכיו. מזג האוויר המקומי הוא הפכפך, בדרך כלל. גשם יכול לרדת פתאום, ללא התראה מוקדמת. עובדה זו מחייבת בחירה בכלי רכב המתאים לנסוע בכל מזג אוויר בנוחות ובבטיחות. מכונית שתענה על הדרישות תהיה בעלת צמיגים איכותיים המותאמים לנסיעה בכביש רטוב, מגבים יעילים ועוד.

מרחקי הנסיעה הארוכים בין האתרים ומקומות הבילוי האטרקטיביים מחייבים שכלי הרכב השכור יהיה נוח ובעל יכולת גמיעת מרחקים מרשימה. מכונית קטנה וזריזה תותאם יותר לשיטוט ברחבי העיר ולא לנסיעה ארוכה ומייגעת.

ניתן להשכיר כמעט כל סוג של כלי רכב בפלורידה, לרבות קראוונים (מוטור הום) ורכבי יוקרה מפוארים. כדאי להתאים את המכונית המושכרת לצרכים האישיים של השוכר ולאופי הטיול. לדוגמה, משפחה המונה חמש נפשות ומתכוונת לטייל רבות לאורך הכבישים, נכון יהיה שתשכור מיני וואן בעל תא מטען גדול שיספיק לכל המזוודות והתיקים.

מצד שני, יש משפחות בעלות מספר נפשות דומה שאופי הטיול שלהן אינו מחייב נסיעות ארוכות ושהייה במלונות דרכים. הללו יעדיפו להתמקם במקום אחד ולצאת מידי יום לסיור באתרי התיירות באזור. בלילה הם יחזרו למלון ממנו יצאו. אופי טיול שכזה אינו מחייב שכירת מיני וואן ודי במכונית משפחתית מרווחת שתכיל את כל הנפשות בהרחבה.

יש המעדיפים לשכור את הרכב עוד מהארץ, לפני צאתם לדרך. ניתן לעשות זאת על ידי פניה לאחת מחברות ההשכרה בישראל המקיימות קשרים עסקיים עם עמיתותיהן בחו"ל. אפשרות אחרת היא לפנות לסוכנים של חברות ההשכרה בפלורידה ולבצע את ההזמנה דרכם.

זמן השכירות

בעיקרון, השכרת רכב לטווח ארוך זולה יותר. כלומר, המחיר לפי יום השכרה יהיה נמוך יותר. כך שאם במסגרת תכנית החופשה קיים צורך במכונית צמודה במשך כל הזמן, עדיף לשכור רכב לתקופה ארוכה. אפשרות זו, גם אם לא משתמשים ברכב באופן אינטנסיבי במשך כל התקופה, תהיה עדיפה מאשר לשכור אותו למספר ימים ולהחזיר ואז לשכור שוב בעת הצורך.

במצבים שבהם אין צורך ברכב צמוד לכל אורך התקופה, עדיף יהיה לשכור מכונית לפרקי זמן קצרים בהתאם לצרכים האישיים של המטיילים. השיקול, במקרים כאלה, צריך להתחשב בעלויות הכרוכות בהשכרת רכב לטווח קצר, שהן, כאמור, גבוהות יותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן