השכרת רכב בספרד

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בספרדספרד מושכת אליה תיירים רבים מדי שנה. ספרד ממוקמת בין הים התיכון, פורטוגל, צרפת ובמיצרי גילבטר מה שמעניק למדינה את הגוון הים תיכוני, הלטיני מצד אחד ואת המאפיינים האירופאים מצד שני.

ישראלים רבים נוהגים להגיע לספרד, בעיקר למדריד וברצלונה. שתי הערים הללו מציעות חוויות ואטרקציות שאין בשום מקום אחר וכמובן מעניקות חגיגה גדולה לכל חובבי הכדורגל.

בברצלונה ניתן ליהנות ממקומות הסטורים מרהיבים, נופים מרתקים, טיולים בפארקים גדולים ופורחים בעלי סיפורים מיוחדים וכמובן מבנים של גאודי שאחראי על אחת הכנסיות הגדולות ביותר בעולם שנמצא בקטלוניה. מדריד היא עיר הבירה והיא מרכזת אליה את החנויות הגדולות ביותר ואת מקומות הבילוי הטובים ביותר.

השכרת רכב בספרד היא מצרך חובה בטיול, שכן כך אפשר ליהנות משתי הערים האלו ומשאר המקומות בספרד מבלי לבזבז זמן מיותר וגם לחסוך כסף. האטרקציות בספרד הן רבות ומגוונות ובעזרת רכב שכור ניתן ליהנות מהטיול הרבה יותר מאשר הסתמכות על תחבורה ציבורית.

השכרת רכב במדריד

מדריד היא עיר הבירה של ספרד ואחת הערים היפות והמתיירות ביותר בעולם. לא רק ישראלים אוהבים להגיע למדריד, אלא אנשים מכל העולם ממלאים את רחובותיה בכל ימות השנה. בעיר חיים כ-3 מיליון תושבים ונמצאים בה מקומות מדהימים לבקר בהם.

הארמון המלכותי, התיאטרון המלכותי, בספריה הלאומית והמוזיאון הלאומי נמצאים בעיר הבירה ותיירים רבים מגיעים בכל יום על מנת לראות ולחקור את ההיסטוריה של העיר ושל המדינה כולה. העיר משופעת במוזיאונים רבים ומדריד היא אחת מהערים החשובות ביותר באירופה בתחום הזה. גם חיי הלילה תוססים מאוד בעיר הבירה ולאחר נפילתו של פרנקו החלה להתפתח אופנה של חיי הלילה בצורה מוגברת הרבה יותר.

השכרת רכב במדריד היא המלצה גדולה של רבים מהמטיילים בעיר, שכן העיר היא גדולת מימדים ועל מנת להספיק לראות את כל המקומות שמציעה העיר כדאי לא להיות תלוי בתחבורה הציבורית.

השכרת רכב בברצלונה

ברצלונה היא בירת חבל הארץ קאטלוניה בספרד והיא העיר השנייה בגודלה בספרד וחיים בה כשני מיליון תושבים. ברצלונה היא יעד תיירותי מוכר בכל העולם ומטיילים רבים בוחרים בברצלונה בטיול המשלב גם חיי לילה מגוונים ופעילויות מגוונות וגם היסטוריה ענפה ומרתקת של עיר שמאחוריה עומד סיפור מעניין מאוד.

הר היהודים, הר הטיבידאבו, הרובע הגותי, המבנים של גאודי, האצטדיון האולימפי הם רק חלק קטן מההיסטוריה של העיר המופלאה שמציעה למטייל בה גם חיי לילה עם פאבים בכל פינה ומועדוני לילה רבי קומות. שדרת הראמבלס היא השדרה המרכזית ואליה מתרכזים רוב התיירים המגיעים לעיר.

השכרת רכב בברצלונה חשובה מאוד למי שרוצה לצאת מהעיר עצמה וליהנות גם מהנופים המרהיבים המקיפים את העיר והכפרים מסביב.

הכדורגל בספרד מהטובים והמשובחים בעולם

כמו בכל מדינה, גם בספרד יש שתי קבוצות שהן טובות ומפוארות יותר מכל השאר. ההבדל הוא, שבמקרה של ספרד מדובר בשניים מהמועדונים המפוארים והגדולים בעולם שמושכים אליהם בכל שנה מיליוני תיירים מכל העולם.

ברצלונה וריאל מדריד הם מהמועדונים העשירים בעולם וניתן לראות את עבודת השיווק שלהם נושאת פרי בכל העולם. ישראלים רבים מגיעים לערים אלו בעיקר בגלל הכדורגל ובנוסף לכל החוויות, נהנים גם מצפייה בשחקנים הגדולים בעולם. מה שמוסיף עוד יותר להנאה של התייר היא היריבות הגדולה בין שני המועדונים מה שמוסיף המון לעניין ולריגוש כאשר מקשיבים להיסטוריה של שני המועדונים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן