השכרת רכב בסן פרנסיסקו

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בסן פרנסיסקוארצות הברית מאופיינת באתרי בילוי מגוונים הפזורים בכל רחבי היבשת. הערים הגדולות בארץ רחבת הידיים הזאת הן אטרקציה תיירותית בפני עצמה. לתייר המגיע לעיר גדולה בארה"ב די בשוטטות ברחובותיה כדי לחוש במלוא חושיו את קסמה המיוחד.

אחת מהערים הללו היא סן פרנסיסקו. יש האומרים שהיא העיר היפה בעולם. בנוסף ליופייה, ניתן למצוא בה מגוון די גדול של מקומות מפורסמים המהווים מוקדי תיירות ובילוי. סיור רגלי בשכונת צ'יינה טאון, למשל, טומן בתוכו אפשרות בילוי שונה ומרתקת.

הריחות, הצבעים, הטעמים ושלל הדמויות המצויים בסן פרנסיסקו חובטים בחושים בעוצמה. מסעדות המציעות תפריטים של מטבחים מכל רחבי העולם, שווקים אורגניים, חיי לילה תוססים בבארים ומועדונים צבעוניים ועוד.

עצמאי בשטח

כדי לספוג את כל מה שיש לעיר המדהימה הזאת להציע, נחוץ שהמבקר בה יהיה בעל אמצעי תחבורה כלשהו. ללא כלי רכב צמוד, יכולת הניוד ברחבי העיר תהיה מוגבלת ותלויה בתחבורה ציבורית הפועלת לפי לוחות זמנים משלה, אשר לא תמיד משתלבים עם התכניות האישיות.

מאחר ושימוש תכוף במוניות כדי לסייר בעיר עולה ממון רב, האופציה הכדאית והנוחה ביותר היא השכרת רכב. עשרות החברות הפזורות ברחבי סן פרנסיסקו מציעות למבקרים מגוון גדול של כלי רכב להשכרה, על פי הטעם האישי של השוכר.

אפשר לשכור מכוניות ספורט מהירות או רכבי פאר סולידיים באותה קלות שבה תתבצע עסקה להשכרת מכונית עממית ופשוטה. מי שחשקה נפשו בג'יפ יוקרתי ונוצץ יוכל למצוא כזה בסן פרנסיסקו באותה סוכנות שתשכיר מיני וואן משפחתי.

מחירים

שכירת רכב בסאן פרנסיסקו אינה שונה עקרונית משאר המקומות בארצות הברית. מחירי המכוניות נקבעים על פי פרמטרים שונים. סוג כלי הרכב והקבוצה אליה או שייך תקבע את מחיר ההשכרה שלו.

לכל חברה מדיניות ותנאים משלה, אולם, באופן כללי השכרה לטווח ארוך מוזילה את המחיר משמעותית. יש הגובים תוספת עבור אביזרים מיוחדים המותקנים ברכב ויש מכוניות המגיעות עם האביזרים הללו כסטנדרט, ללא תשלום נוסף.

נהגים צעירים שגילם פחות מעשרים וחמש לא יוכלו לשכור מכונית מהדגמים היוקרתיים. יש חברות המאשרות לבני עשרים ואחת, בעלי וותק בנהיגה של שנה לפחות, לנהוג במכונית שכורה, אולם הן גובות תוספת יקרה מאוד עבור הביטוח המיוחד לנהגים צעירים. בכל מקרה, נהגים צעירים יוכלו לשכור רק מכונית מהקטגוריות הזולות.

תוספות במחיר וקנסות

באופן כללי, נהג נוסף המעוניין לנהוג ברכב השכור יאלץ לשלם תוספת. אולם, רוב החברות כוללות ב'דילים' שלהן גם את האפשרות הזאת בחינם. תייר הנתקל בדרישה כזאת אינו צריך לוותר ולקבלה כמדיניות בלתי מתפשרת.

ניתן להתמקח ואם זה לא עוזר, תמיד אפשר למצוא סוכנות אחרת המעניקה את השירות הזה ללא תוספת תשלום. חשוב לזכור שגם הנהג הנוסף ברכב השכור צריך להציג בפני אנשי חברת ההשכרה את רישיון הנהיגה שלו (גם את הבינלאומי).

כל חברת השכרה בסאן פרנסיסקו גובה מחירים שונים עבור שירותיה ולכן, כמו בכל דבר אחר, חשוב לערוך סקר מקיף ולהשוות מחירים. כדאי לבדוק את כל מרכיבי העסקה והתנאים הכלולים בה ולא להתפתות להצעות הזולות ביותר שאינן כוללות שירותים נוספים ונחוצים.

יש חברות המאפשרות להחזיר את המכונית לסניף אחר בתמורה לתוספת במחיר. לרוב, היא תיקבע על פי המרחק בין הסניפים. אם אופציה זאת באה בחשבון, רצוי לברר זאת עם נציגי החברה עוד בשלב ביצוע ההזמנה.

החזרת המכונית לסניף באיחור גוררת קנס. לרוב, כלי הרכב המושכרים מתקבלים עם מיכל מלא. החזרתם ללא תדלוק תגרור גם כן קנס כספי. שריטות או פגיעות בגוף הרכב יעלו כסף רב למשכיר. יש לבדוק את המכונית בצורה יסודית בעת לקיחתה מהסניף ולהחזירה כפי שהתקבלה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן