השכרת רכב במרכז ודרום אמריקה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב במרכז ודרום אמריקהארצות מרכז ודרום אמריקה נחשבות ליעדים פופולאריים לטיולים, במיוחד בקרב צעירים אחרי צבא. נוסף על אלה, ישנם כמובן כאלה שבוחרים להגיע לשם גם בגילאים מאוחרים יותר, וישנם אפילו כאלה שמגיעים לשם עם הילדים או אף עם ההורים המבוגרים.

בשורות הבאות נדבר על היתרונות של השכרת רכב במרכז ודרום אמריקה. בנוסף, נציע כמה כללים שיהפכו את השימוש ברכב שכור לנוח יותר וכן אמצעי זהירות שכדאי להכיר.

ברגל וברכב

אין ספק שרבים מהמגיעים לדרום אמריקה ולמרכזה מתכננים להעביר ימים רבים בטיולים רגליים. כאשר חורשים את השטח מקבלים זווית ראיה מיוחדת ונהנים ממפגש עם מטיילים אחרים, מהיכרות בלתי אמצעית עם המקומיים, מחוויה מיוחדת שנשארת לכל החיים.

לצד טיולי שטח אלו, שנערכים ברגל, ישנם גם רבים שמשלבים טיולים ומסעות ממונעים. בין אם בארגנטינה, ברזיל, פרו או אקוודור ובין אם במקסיקו, נסיעות בשטח הם נדבך נוסף של חוויה מעשירה. נהיגה לצד ג'ונגלים פראיים וכמובן אל מגוון האתרים, אינו דומה במאום לנהיגה יום יומית שכולנו מכירים.

בין הטיילים המנוסים ניתן למצוא רבים הממליצים על טיולים משולבים. כאשר מייחדים זמן להליכה וללינה בשטח וזמן נוסף לנסיעה מיוחדת ורבת חוויות מגיעים למיצוי נוסף של חוויית הטיול.

יתרון חשוב של שוכרי הרכב טמון באפשרות לנסוע בזמן קצר לאתרים שונים, לעיתים אפילו בין המדינות השכנות. בין חלק ממדינות דרום אמריקה ישנם הסדרי מעבר מקלים. ניתן לקחת בקלות רכב שכור במדינה אחת ולעבור למדינה שכנה. מובן שיש לוודא מראש היכן מעברי הגבול המוסדרים ואלו הגבלות יש של הנסיעה.

לרוב, חברות ההשכרה מסוגלות לסייע בכללים חשובים כגון מעבר בין המדינות. יתרה מכך, חשוב לציין שמתכוונים לעבור בין מדינות שונות עוד לפני ההשכרה. זאת כדי למנוע אי הבנות עם הגורם המשכיר. יש לזכור בזמן מעבר הגבולות יתכן ויעשה חיפוש ברכב למניעת הברחות שונות או אף למניעת העברה של פריטים שונים שנעשית באופן תמים.

מטיילים רגוע

אחוז הולך וגדל מהמטיילים בדרום אמריקה ובמרכזה מגיעים לטיולים רגועים יחסית, ולא למסעות מאומצים. עבור מי שמתכנן לבקר בערים גדולות ובאתרים מרכזיים, השכרת הרכב תסייע מאוד להימנע מתקלות המאפיינות את התחבורה הציבורית בחלק מהמדינות.

יתירה מכך, בזכות שיפור ניכר ברשת הכבישים, ניתן לא פעם לשלב לצד נסיעות אל הערים הגדולות והאתרים הידועים גם נסיעות לאתרים נידחים יותר ומפתיעים יותר. בצורה כזאת קל להגיע לכפרים ציוריים, לנהרות ולשמורות וכן לאטרקציות תיירותיות שמתאימות גם לילדים.

כללי זהירות חשובים

כאשר שוכרים רכב במרכז אמריקה ובדרומה חשוב לזכור שישנם הבדלים משמעותיים בין המדינות השונות ולא פעם גם בין אזורים שונים שבאותה המדינה. לפני ההשכרה חשוב מאוד להתעדכן בתוואי השטח שבו מתכוונים לעבור. אמנם לא מעט צירי תנועה עברו בשנים האחרונות שיפור של ממש אבל עדיין ישנם מקומות שבהן לא מומלץ להגיע עם רכב בנהיגה עצמאית.

לפני היציאה חשוב לזכור לרכוש מפה איכותית ולא פחות חשוב – עדכנית. בעזרת מפה (שלעולם לא מכזיבה בשעת אמת, לעומת מכשירי ניווט אלקטרוניים) מונעים מצבים לא נעימים של אבדן הדרך ו"התברברות" מיותרת.

חשוב מאוד לזכור שחלק מהמקומות מאופיינים בלחות גבוהה ולא פעם גם בקרה ואף בקרח. לכן, הנהיגה צריכה להיות זהירה כל העת, ובמלוא הערנות. לא מומלץ לנהוג עייפים במיוחד בדרכים הרריות ובמזג אוויר סוער.

עוד נזכיר שיש לתכנן מראש את תוואי הנסיעה לרבות עצירות לתדלוק. לא בכל מקום ישנה פריסת תחנות דלק יעילה ויש להחליט מראש מתי והיכן דואגים לכך לאורך המסלול.

ראו גם:
השכרת רכב בדרום אפריקה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן