השכרת רכב במיאמי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב במיאמימיאמי היא אחד מיעדי התיירות המבוקשים בארה"ב. חופיה המרהיבים, בתי המלון המפוארים, מועדונים, בתי קפה, מסעדות מצוינות ושלל אפשרויות בילוי לכל המשפחה מושכים אליה תיירים מכל רחבי העולם.

העיר מספקת מגוון רחב של אפשרויות לבילוי חופשה נעימה. צעירים ימצאו בה את מבוקשם לצד משפחות עם ילדים. גם לפנסיונרים המחפשים לבלות נופש בעל נופך סולידי יותר יש לה מה להציע. ראוי לציין שהאקלים המקומי נעים ברוב ימות השנה.

הדרך הטובה ביותר לבלות חופשה במיאמי היא באמצעות כלי רכב שכור. התלות בתחבורה ציבורית מעיבה על תחושת החופש בעת הטיול ומגבילה מאוד, עקב לוח הזמנים הנוקשה. יחד עם זאת, ההגעה למקומות בילוי ייחודיים המרוחקים מעט ממכרז העיר עלולה להיות מסורבלת מאוד.

מכונית צמודה תאפשר לתייר המגיע למיאמי מרחב תמרון גדול יותר בבחירת בית המלון בו ירצה להשתכן במהלך החופשה. המלונות הקרובים למרכזי הבילוי גובים מחירים יקרים מאוד עבור לינה. באחרים, הרחוקים יותר, אפשר יהיה למצוא חדר במחיר הולם.

בחירת חברה להשכרת רכב

חברות השכרת הרכב במיאמי, כמו בכל מקום אחר, גובות מחירים שונים אחת מרעותה. לכל סוכנות מדיניות שונה, הבאה לידי ביטוי בתנאים והגבלות במסגרת העסקה. קיימים, כמובן, קווי מנחה כלליים האופייניים לכל העוסקים בתחום, אולם, כשיורדים לפרטים, רצוי לקרוא את השורות הקטנות ולברר בעל פה את כל הטעון בירור.

עשרות הסניפים הפזורים ברחבי העיר מציעים מגוון עצום של כלי רכב לכל טעם וכיס. אפשר למצוא במיאמי מכוניות קטנות וקומפקטיות להשכרה במחירים זולים ועד לרכבי יוקרה שעלות השכרתם גבוה. באמצע הסקאלה יש את מכוניות המנהלים, המשפחתיות ואת הוואנים למיניהם.

התאמת הרכב לאופי הטיול

כאשר באים לשכור רכב במיאמי יש לעשות זאת על פי שיקולים אישיים ובהתאם לאופי הטיול. לדוגמה, אם מדובר בחופשה שתכלול ברובה ביקורים ברחבי העיר במטרה לחזור לבית המלון בכל לילה, לא יהיה צורך בשכירת כלי רכב גדול שיכול להכיל מטען רב. בסגנון טיול כזה כל המזוודות והציוד נותרים במלון במשך כל זמן החופשה, לפיכך מכונית קטנה תספיק.

תיירים המבקשים לבלות חופשה מרובת נסיעות ומטרתם לבלות בדרכים שעות רבות ולהחליף מקומות לינה בכל פעם, טוב יעשו אם כלי הרכב שיבחרו להשכיר יהיה גדול ומרווח. חשוב גם לבדוק אם תא המטען יכול להכיל את כל הציוד הנלווה.

מהיכן משכירים?

אפשר להשכיר רכב באחת מסוכנויות ההשכרה ברחבי העיר, בעת ההגעה אליה. אפשרות נוחה יותר היא לבצע הזמנה לפני היציאה מישראל, כך שהכל יהיה מוכן כשמגיעים למקום. אופציה זו נוחה במיוחד עקב העובדה שניתן לקבל את כלי הרכב כבר ביציאה משדה התעופה.

מרבית מהתיירים הנוסעים לחו"ל משכירים רכב דרך חברות ההשכרה המצויות בישראל. למעשה, רובן ככולן משמשות כסוכנים של חברות בארה"ב ומקיימות קשרים עסקיים עם עמיתותיהן במיאמי. לרוב הזמנה בדרך זו תהיה גם זולה יותר.

בנוסף למחירים הזולים שניתן להשיג באמצעות הזמנה דרך סוכנים בארץ, ראוי לציין שאפשרות זו היא בעלת יתרונות נוספים. תקשורת טובה יותר (אפשר לגשת לסניף ולדבר עם נציגי החברה פנים אל פנים), וכן נוחות וביטחון יחסי הנובעים מהעובדה שהחברה המקומית מבצעת את כל העבודה מול הסוכנות בחו"ל.

רצוי לבצע סקר מקיף ולהשוות מחירים. כפי שהוסבר לעיל, לכל חברה מחירים שונים ומדיניות השכרה אחרת. יש לברר את כל הפרטים, לרבות תנאי השכרה והגבלות שונות וכן עלויות נוספות, כמו ביטוח לנהגים צעירים או תוספת מחיר בעת החזרת הרכב לסניף אחר.

האינטרנט הוא המקום הנוח ביותר לבצע את החיפוש אחר רכב מתאים להשכרה. אפשר לקבל גם הצעות מחיר און ליין וכן פירוט מקיף על תנאי העסקה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן