השכרת רכבי יוקרה בארה"ב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכבי יוקרה בארה"בלנהוג במכונית יוקרה זו חוויה מסוג אחר. בין אם מדובר בלמבורגיני ספורטיבית בצבע אדום לוהט ובין אם זה ג'יפ יוקרתי של מרצדס או ב.מ.וו המכיל אבזור ברמה של חללית קטנה. רכב יוקרה משדר עושר, עוצמה, הצלחה. זהו אחד מסמלי החיים הטובים.

בין הישראלים המטיילים בארה"ב יש המסוגלים מבחינה כלכלית לשכור מכונית יוקרתית מהמעלה הראשונה ויש שיסתפקו במעט פחות. כך או כך ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות מצדיקה את המוניטין שנוצר לה ומאפשרת לכל המעוניין להגשים חלום ולנהוג ברכב יוקרתי ומנקר עיניים, אך המחירים שאינם מתאימים לכל כיס.

הכבישים בארה"ב מצוינים. הם רחבים להפליא ובעלי מספר נתיבים לכל כיוון. נהיגה במכונית ספורט מהירה בכבישים אלו הינה חוויה מרתקת. באמריקה לא נדיר לראות כלי רכב יוקרתיים ומיוחדים בדרכים, אולם, עדיין כל כלי כזה מצליח לסובב ראשים ולסחוט קריאות התפעלות.

טיול בארה"ב עם רכב יוקרתי משנה את אופי החוויה מן הקצה אל הקצה. מגוון האפשרויות גדל ומימושן בר ביצוע. כל נסיעה היא תענוג גדול וגמיעת מרחקים היא דבר של מה בכך. השילוב של מכונית מפוארת ועתירת צילינדרים הנוסעת בכבישים איכותיים ואינסופיים, הוא מנצח.

לבדוק לפני שנותנים בגז

רכבי יוקרה, למי שאינו בקיא בהן, יכולים להיות עולם סתום ומסתורי. היכרות קודמת עם מתגי ההפעלה הרגילים המצויים במכוניות סטנדרטיות לא שייכים כאן. לוח השעונים המצוי מול עיני הנהג מכיל מידע שלא קיים, בדרך כלל, בכלי רכב מייצור סדרתי.

לפני היציאה לדרך חשוב לוודא שצוות חברת ההשכרה מסר את כל הפרטים הנוגעים לתפעול המכונית. אם פרט כלשהו אינו ברור יש לשאול שוב ולבקש הסבר מפורט על פעולתו. רכבי יוקרה מכילים מתגים נסתרים הגורמים לפעולות כאלה ואחרות וחשוב להכיר אותם ולדעת אילו פעולות ניתן לבצע עימם.

לדוגמא, יש מכוניות שהגיר שלהן הוא משולב, אוטומטי וידני. המעבר בין אחד לשני נעשה באמצעות כפתור מיוחד. אם לא יידע השוכר היכן כפתור זה ממוקם, לא יוכל לעולם להשתמש בתיבת ההילוכים כראוי תוך ניצול כל הפונקציות הקיימות בה. הדבר גורע מההנאה שבנהיגה ברכב יוקרתי.

תיקון שריטה במרצדס מפוארת עלול לעלות כמו משכורת שנתית ממוצעת, במקרה הטוב. חשוב ביותר לבדוק את הרכב מכל הכיוונים ולא להתבייש להסתכל אף מתחת שמה חלקו התחתון נחבל כתוצאה מעליה על מדרכה או משהו כזה. לא יעזרו התירוצים "ככה קיבלתי את המכונית", חברת ההשכרה תגבה את מלוא הסכום מהשוכר.

תקופות ההשכרה

למעשה ניתן לשכור רכב יוקרה לכל תקופה שבה חפץ השוכר. מיום אחד ועד לחודש ימים ויותר. מחיר השכירות של כלי רכב מפוארים הוא גבוה, מן הסתם, כך שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו לשוכרם לזמן ממושך.

אם בכל זאת, הממון מצוי בכיסו של המעוניין הוא יכול לשכור כל כלי רכב שיעלה על דעתו למשך כלל תקופה שיבקש.

לתפרנים הרוצים לחוות את ההרגשה הכרוכה בנהיגה במכונית ספורט יוקרתית כמו פרארי, למשל, קיימת האפשרות לעשות זאת, במקומות ספורים המשכירים רכבי ספורט יוקרתיים לפרקי זמן קצרים הנעים בין מספר דקות לשעה ואולי אף יותר.

הצעירים שבחבורה, אלו שגילם פחות מעשרים וארבע שנה, יאלצו לחכות קצת עד שיוכלו לשכור רכב יוקרה בארה"ב. זהו הגיל המינימאלי הנדרש לכך ברוב סוכנויות השכרת הרכב. גם העונים על קריטריון זה צריכים להיות בעלי וותק של מספר שנים בנהיגה. ברוב החברות יידרש וותק של חמש שנים לפחות כדי לשכור רכב יוקרה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן