השכרת רכב לחודש

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב לחודשלאנשים המתגוררים בערים הגדולות לא תמיד כדאי להחזיק מכונית פרטית. בגלל מצוקת החניה, הפקקים וכדומה מעדיפים רבים להשתמש בתחבורה הציבורית ולהשאיר את כלי הרכב בבית. אין כל היגיון כלכלי בכך שהמכונית חונה בבית ובעליה משלם את כל התשלומים השוטפים הכרוכים באחזקתה.

כאשר בכל זאת קיים צורך במכונית למשך זמן מה – חופשה ממושכת, טיול ארוך טווח או סתם תקופה שבה דרוש רכב צמוד- תמיד ניתן לשכור רכב למשך חודש ימים ולהחזירו לאחר מכן. כך אפשר ליהנות משני העולמות, לחסוך את העלויות הכרוכות באחזקת רכב במשך כל ימות השנה ומצד שני, כשצריך, קיימת האפשרות לשכור.

אפשרות זו מתאימה גם לתקופות מעבר בין מכירת המכונית הישנה וקניית החדשה או לאנשי עסקים מחו"ל השוהים בארץ למשך תקופה מסוימת לצורך עסקיהם. אין טעם לרכוש כלי רכב למשך פרק זמן קצר והשכרה מהווה פתרון אידיאלי במצבים כאלו. תיירים המגיעים לביקור בארץ עושים זאת כל הזמן.

הדבר נכון גם בזמן פתיחה של עסק חדש. רכישת צי רכבים מיד עם הקמתו כרוכה בהוצאה גדולה מאוד. עדיף לשכור מספר כלי רכב למשך חודש ימים או יותר, בהוצאה פחותה בהרבה, עד שתזרים המזומנים יאפשר קנייה.

בין ליסינג להשכרה קצרת טווח

האופציה הקיימת בסוכנויות להשכרת רכב למשך חודש ימים מהווה אלטרנטיבה נכונה בין עסקאות הליסינג לבין השכרה לטווח קצר. בעוד שעבור עסקת ליסינג מדובר בפרק זמן קצר יחסית, בהקשר של השכרה למספר ימים, זו תקופה ארוכת טווח.

משום כך, ההיבטים של עסקה כזאת שונים משתי הדוגמאות האחרות. התשלום על חודש ההשכרה יהיה גבוה יותר מתשלום חודשי בליסינג ומצד שני יהיה זול יותר מהשכרת רכב למספר ימים. הכוונה, כמובן, שהתשלום היומי עבור הרכב יהיה קטן יותר, מאחר והוא מושכר לתקופה ארוכה.

מבחינת חברות ההשכרה העסקה כדאית ומשתלמת. השכרת רכב למשך חודש ימים כרוכה בהכנסה מובטחת למשך פרק זמן ממושך יחסית. בדרך כלל, כלי הרכב מושכרים לטווח קצר ואז שוב יש להמתין ללקוח חדש. במקרה כזה המונה עובד כל החודש.

לכן, כאשר באים לבצע עסקה לשכירת מכונית למשך חודש ימים, יש לקחת בחשבון את העובדה הזאת ולדרוש שהמחיר יהיה בהתאם. הדבר אמור להתבצע לאחר שכבר נעשה סקר מחירים בשוק ונבחרה החברה המעניקה את התשלום הזול ביותר.

המחיר שיתבקש כדמי השכרה אינו הפרמטר היחיד שיש לקחת בחשבון. חשוב לשים לב לתנאים האחרים בעסקה. לפני סגירת העסקה רצוי להתייחס למכלול הדברים הקשורים בה. למשל, הגבלת קילומטרים, דמי השתתפות עצמית במקרה תאונה, קנסות על איחור בהחזרת הרכב, גובה התשלום שיידרש עבור נזקים שיגרמו למכונית ועוד.

מומלץ להבהיר את כל הפרטים לפני החתימה על החוזה כדי למנוע עוגמת נפש ואי הבנות לאחר החזרת המכונית לסניף. הדברים צריכים להיות כתובים ולא די בהסכמים בעל פה. שלושים יום הם זמן רב למדי ואנשי המכירות עלולים לשכוח דברים שלא נכתבו.

תעריפים וחבילות שירות

מחיר ההשכרה נקבע על פי דגמי כלי הרכב. ברמת העיקרון, עבור מכוניות גדולות ויוקרתיות נגבה תשלום גבוה. מכוניות קטנות וקומפקטיות ניתן למצוא במחיר של עד 100 שקלים ליום. בעת ביצוע עסקה לחודש ימים, התשלום היומי צריך להיות נמוך יותר.

כפי שהוזכר לעיל, לא כל הצעה זולה היא המשתלמת ביותר. לעיתים, המחיר הנמוך לא יכלול חבילות שירות ותוספות נחוצות, כמו למשל, רכב חלופי, שירותי דרך, תדלוק מוזל ועוד. לכן, חשוב לבדוק מה כלול במחיר. ניתן, כמובן, לוותר עליהן ולשלם פחות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן