השכרת רכב בדרום אפריקה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בדרום אפריקהאין ספק שבמדינות רבות בחו"ל כדאי לשכור רכב שמאפשר להפיק מהטיול יותר ולהספיק הרבה יותר. יחד עם זאת, במדינות מסוימות התועלת שבהשכרת רכב מתבררת כרבה באופן מיוחד.

השכרת רכב בדרום אפריקה היא בדיוק מסוג הדברים שיכולים לאפשר לכל המבקרים במדינה לטייל יותר, לראות יותר ולחוות יותר.

מדינה מסודרת

דרום אפריקה, למרות האופי הפראי שלה, על המרחבים והשמורות והחיות המרשימות, היא גם מדינה מתקדמת מסודרת ומפותחת מאוד. בתור מדינה שכזאת יש בה גם מערכת טובה מאוד של כבישים. חלק מהכבישים הללו מאפשר נסיעות מקצה המדינה לקצה, דבר שמתאים מאוד לחלק מהמבקרים.

יש לזכור שלא כולם אוהבים לנהוג במשך שעות רבות, אך גם כאשר כך הוא הדבר, עדיין יש יתרונות להשכרה. ניתן בהחלט ליהנות גם מטיולים למרחקים קצרים יחסית שכן למרות כל יתרונותיה של המדינה, התחבורה הציבורית המקומית יחסית לוקה בחסר. אמנם יש גם אוטובוסים לתיירים, אך הללו לא מאפשרים את כל הגמישות האפשרית עם רכב צמוד, שלקוח את המטייל לכל מקום.

זה המקום להזכיר שכחלק מהפיתוח של המדינה משולבים בין הכבישים החופשיים לנסיעה גם כבישי אגרה. לרוב יהיה מדובר בכבישים ליעדים רחוקים יחסית או במעברי ההרים. עוד חשוב לדעת שישנם מקומות שבהם הפיזור בין תחנות התדלוק דליל יחסית. לכן, חשוב לתכנון מראש את מסלול הנסיעה ולקחת בחשבון גם עצירות תדלוק מתאימות.

מפה ו-GPS

אפריקה היא מדינה עם מרחבים עצומים. מטיילים רבים מספרים שגמאו תוך כדי הטיול מאות ואפילו אלפי קילומטרים. יש לזכור שלא מדובר על נסיעה מונוטונית או משעממת. אפילו במהלך הנסיעה עצמה חווים חוויות ורואים מראות שאין בשום מקום אחר.

לפני הנסיעה חשוב להצטייד במפה ובתוכנת ניווט מתאימה. בנוסף, כדאי מאוד ללמוד את מסלולי הנסיעה, לפחות באופן כללי. בצורה כזאת נמנעים מבזבוז זמן ומהפתעות בלתי צפויות. אין לוותר על מפה, שכן לפעמים יש בעיה של תקשורת וחולף זמן עד שניתן לעשות שימוש בתוכנת הניווט המקובלת.

ללטף גורי אריות

באופן כללי, אסור באיסור חמור להתקרב לחיות הפרא, גם אלה שנחשבים לבלתי מזיקים. ההתנהגות שלהם עשויה להיות בלתי צפויה והדבר אף עשוי לגרור קנסות. עם זאת, ישנם מקומות שבהם ניתן בהחלט ליצור מגע עם החיות ואפילו ללטף גורי אריות ולהאכיל אותם מבקבוק. אלה הם כמובן מקומות ייעודיים, שבהם הכל נעשה בליווי מתאים ובהיתר.

נזכיר שכאשר נוסעים בשמורות הטבע ובסוואנה, יש תמיד לשמור על ערנות. ישנם שלטים המורים על חיות שעשויות לחצות את הכביש, אך גם בלי שלטים שכאלה זהו בהחלט חלק חשוב מהמציאות המקומית.

לצד הטבע הפראי, בדרום אפריקה ניתן לבקר גם באתרים נוספים, בעלי אופי תרבותי, גסטרונומי ואפילו אנתרופולוגי. מוזיאונים מרהיבים אודות ההיסטוריה, אתרי תרבות שונים, תיאטראות ומסעדות מהווים כולם מוקדי משיכה לתיירים.

השכרה בקייפ טאון

רבים מהתיירים בדרום אפריקה אוספים את הרכב השכור כבר בשדה התעודה ובערים גדולות כמו קייפ טאון. יש שמתחילים את הטיול דווקא במונית ואוספים את הרכב בהמשך. בין כך ובין כך, אנו ממליצים להקדיש מחשבה לסוג הרכב שאותו אוספים. יש משמעות לא רק למספר הנוסעים, אלא גם לאופי הטיול ולמרחק שאותו מתכוונים לעבור.

אפשרות טובה היא לדאוג לכל הסידורים מראש. כפי שמזמינים חדר במלון וטיסה מבעוד מועד, כך כדאי לנהוג גם במקרה של השכרת הרכב. למרות שיש לא מעט סוכנויות מקומיות וכמעט לעולם אין בעיה של היצע, השכרה מראש יכולה לחסוך זמן, מאמץ וגם כסף.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן