השכרת רכב בבלגיה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בבלגיהבלגיה, השוכנת בין צרפת, הולנד וגרמניה, נחשבת ליעד מבוקש מאוד לטיולים. ניתן בקלות לבלות בה היטב גם במשך ימים ספורים או יותר מכך ויש המגיעים אליה לאחד מכפרי הנופש המפורסמים והנאים שלה.

בזכות מערכת הכבישים המצוינת, השכרת רכב בבלגיה היא דרך טובה מאוד לנוע ממקום למקום, בין המישורים לגבעות המיוערות, בין אזורי הנהרות ליישובים העירוניים היפים.

אחד הדברים המאפיינים את המדינה האירופית הזאת הוא המגוון הרחב. המדינה מחולקת למספר מחוזות שונים, כאשר לעיתים יש ביניהם הבדלים ניכרים מאוד. בחלק אחד של המדינה ניכרת השפעה צרפתית חזקה מאוד הן בשפה המדוברת והן במאפיינים כמו תרבות, מנהגים וכיוצא באלה. לעומת זאת, בחלקה האחר של המדינה ניכרת השפעה תרבותית חזקה מאוד מהולנד.

בזכות השילוב הזה שניכר בתושבים, במנהגיהם, בסוגי המזון והמסעדות, באירועי התרבות וגם במבנה הטופוגרפי והגאולוגי, אפשר בהחלט ליהנות מחוויה מגוונת ביותר. כאשר מטיילים במקום עם רכב שכור קל מאוד לבקר בכל מקום ולהספיק יותר.

בלגיה ברכב

חלק ניכר מארצם של הבלגים הוא מישורי. עובדה זו הופכת את המקום למושלם לטיולים וסיורים ארוכים וקצרים, ברכב וברגל. בתור מדינה אירופית מתקדמת ביותר, בעלת אחת מהכלכלות החזקות בעולם, מערכת הכבישים היא מושקעת ומתוחזקת מאוד. לא צריך להיות חובבי הגה באופן מיוחד בכדי ליהנות מנסיעה בין החורשות, הכפרים, הערים ומקווי המים המרובים.

הנהיגה בבלגיה דומה לזו שבישראל, נוסעים בצד הימני של הכביש. גם רישיון הנהיגה הישראלי מתאים, ולא קיימת חובה להוציא רישיון נהיגה בינלאומי. אנשים שחזרו מביקור במקום מציינים שהנהגים המקומיים אדיבים בדרך כלל, אך יש בהם כאלה שבהחלט מתעלמים מחובת הזהירות ונוהגים יותר מהר מכפי שמתיר החוק.

זה המקום לציין שהגבלות המהירות דומות מאוד לאלו שבארץ. בתוך הערים מותר לנסוע במהירות של חמישים קמ"ש, מחוץ לעיר ניתן להגיע למהירות של תשעים קמ"ש ואילו באוטוסטרדות ניתן לנהוג במהירות של מאה ועשרים קמ"ש. עוד נציין שחשוב לשים לב לא רק לכלי הרכב הרגילים. במדינה יש לא מעט רוכבי אופניים שמצריכים התייחסות ובנוסף ישנן גם חשמליות שחוצות את הכבישים במקומות מסוימים.

לבקר בערים

אי אפשר לבקר בבלגיה בלי להקדיש זמן לבריסל. עיר זו, מהמפורסמות באירופה, כוללת את כל האטרקציות שהתייר המודרני יכול לחלום עליהם. יתרה מכך, המגוון הרחב של המקומות בסביבה ששווים ביקור הופך את השהות בעיר עם מכונית צמודה לנוחה במיוחד. כדאי מאוד לבקר בכיכר המרכזית של העיר, לבקר במוזיאון האומנות המקומי, להעיף מבט בארמון המלכותי ולקנח במסעדה טובה.

במרחק לא גדול במכונית, מגיעים לחוויה שונה לגמרי, הלקוחה ממש מימי הביניים. העיר גנט, בירת המחוז פלנדריה, הינה עיר עתיקה, בת יותר מאלף שנים. אפשר לצפות במבצרים, לבקר במוזיאונים מיוחדים וגם בפארק המקומי. גם השווקים מומלצים מאוד ולא חייבים להיות חובב פרחים בכדי ליהנות מביקור מיוחד בשוק הפרחים. במיוחד אסור לוותר על מוזיאון ההיסטוריה שכוללת גם מצודה מרהיבה.

נוסעים מחוץ לעיר

גם מחוץ לערים לא חסרים בילויים ואטרקציות. כדי ליהנות מכל הדברים הטובים שיש לבריסל ולבלגיה בכלל להציע, מומלץ לדאוג לרכב שכור מבעוד מועד. עדיף להזמין את הרכב מראש, כדי למנוע אי נעימויות ובעיקר – עיכובים מיותרים.

במעמד ההשכרה חשוב לוודא מתי יש להחזיר את הרכב, ומומלץ לא לוותר גם על מפה טובה, ליתר ביטחון. לא בכל מקום השילוט באנגלית קיים ומי שסומך רק תוכנות הניווט הסלולריות עשוי לאבד את הדרך במקרה של תקלה בלתי צפויה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן