השכרת רכב באנגליה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב באנגליהאנגליה היא חלק מהממלכה הבריטית והיא זכתה לכינוי היהלום בכתר בגלל המגוון ההיסטורי והתרבותי שלה. אנגליה טומנת בתוכה אטרקציות רבות, חוויות נעימות ובלתי נשכחות ואתרים תרבותיים המוכרים בכל העולם.

העם הבריטי בכלל והעם האנגלי בפרט הוא עם מיוחד מאוד שמורכב מאזרחים בעלי אופן התנהגות מאוד מסוים וכל מפגש עם המקומיים באנגליה הוא מפגש קסום ומרגש.

באנגליה ניתן ליהנות ממוזיאונים רבים, ארמון המלוכה הבריטי המפורסם, ביג בן השעון המפורסם בלונדון, הגלגל הענק בלונדון, נופים עוצרי נשימה ומקומות בילוי הפתוחים עד השעות הקטנות שלה הלילה.

אנגליה ידועה גם בנהיגה ההפוכה שבה הנהגים נוסעים בצד ימין ולא כפי שנהוג בישראל בצידו השמאלי של הרכב. בתחילה קשה מאוד להתרגל לעניין הנהיגה ההפוכה, אך לאחר מספר שעות של נהיגה זה כבר מרגיש טבעי לחלוטין.

השכרת רכב באנגליה היא בגדר המלצה גדולה, שכן אנגליה היא מדינה גדולה והאטרקציות בה מפוזרות ברחבי המדינה כולה. רוב רובם של האנשים מכירים בעיקר את לונדון ומה שהיא מציעה לתיירים, אך מחקר קטן יגלה כי באנגליה יש המון מה לעשות גם בערים האחרות. התחבורה הציבורית באנגליה ובעיקר המוניות יקרה מאוד ולכן כדאי להתארגן מראש עם רכב שכור, החלטה שיכולה לשפר משמעותית את הטיול.

לונדון – עיר הבירה של אנגליה

לונדון היא עיר בירה אירופאית טיפוסית. כמו הרבה ערי בירה אחרות ברחבי העולם בכלל ואירופה בפרט היא מציעה לתייר מסע היסטורי ותרבותי עתיק יומין הכולל מבנים עתיקים, תרבות עשירה, סיפורים ממלחמות ואירועים גדולים אחרים וכמובן אישיים חשובים מאוד ששינו את פני האומה הבריטית.

לונדון היא חוויה אדירה לכל תייר שיכול ליהנות מכל מה שהעיר הזו יכולה להציע. האתרים המפורסמים והמוכרים בלונדון הם כמובן הביג בן, ארמון ווסטמינסטר, מגדל לונדון, ארמון בקינגהם, הייד פארק ועוד מקומות רבים שמספרים את סיפורה המופלא של העיר. השכרת רכב באנגליה יכולה להביא את התייר בקלות ממקום למקום בעיר הבירה תוך חיסכון כספי עצום וזמן יקר.

השכרת רכב בלונדון

האטרקציות והפעילויות האפשריות בלונדון הן בלתי נגמרות וטיול ממוצא עם תום הוא טיול שמצריך ביקור בשניים או שלושה מקומות ביום.

המקומות בילוי או המוזיאונים השונים אינם סמוכים האחד לשני ולכן הליכה ברגל ממקום למקום אינה נלקחת בחשבון. מחירי המוניות גבוהים מאוד וכאשר נמצאים בלחץ חיובי שבו רוצים להספיק לראות את כל המקומות גם אוטובוס או רכבת הם בעיה, שכן הם לוקחים זמן רב.

השכרת רכב באנגליה ולונדון הם פתרון קל ופשוט לכל תייר שמגיע לעיר הבירה ורוצה להספיק לראות כמה שיותר דברים. חלק מהתיירים חוששים מעט בגלל הנהיגה ההפוכה, אך תיירים רבים שכבר שכרו רכב בלונדון מעידים כי ניתן להתרגל לנהיגה בקלות ובמהירות.

הכדורגל האנגלי

בנוסף לכל המקומות ההיסטוריים, הפארקים העצומים ומקומות הבילוי התוססים ניתן למצוא באנגליה גם את הכדורגל הטוב ביותר בעולם. הכדורגל הוא המשחק המפורסם והמוכר ביותר על הגלובוס וגם תיירים שאינם מתעניינים ביום רגיל במשחק ייהנו מחוויה של ישיבה באצטדיון וומבלי או אולדטראפורד.

הכדורגל באנגליה הוא מעין דת שנייה עבור רבים והוא סוחף אחריו אוהדים אנגלים לכל מקום בעולם. תיירים רבים אינם מוותרים על החוויה של כדורגל כאשר הם בטיול באנגליה ולמרות מחירי הכרטיסים הלא זולים זו בהחלט חוויה גדולה שאסור בשום פנים ואופן לוותר עליה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן