השכרת רכב באיטליה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב באיטליהאיטליה היא אחת המדינות המתוירות ביותר באירופה וגם הישראלים אוהבים מאוד לטייל בארץ במגף.

איטליה היא אחת המדינות הגדולות באירופה הקלאסית ומציעה לתיירים מבנים הסטורים רבים, אומנות מהתקופות הקדומות, פעילויות חדשניות ומגוונות, חיי לילה סוערים ותוססים ואוכל עשיר ומגוון.

על מנת ליהנות מכל העולמות באיטליה, בלתי אפשרי להסתמך על התחבורה הציבורית. השכרת רכב באיטליה בהחלט יכולה לפתור בעיות רבות בנושא ההגעה ממקום למקום ומונעת ויתורים על אתרים או מקומות מסוימים בהם רוצה המטייל לבקר.

כ-40 מיליון תיירים מגיעים לבקר באיטליה כל שנה והיא המדינה עם מספר התיירים בחמישי בעולם. איטליה מציעה לתיירים מקומות קדושים רבים שמושכים אליה נוצרים רבים, אך גם תיירים מדתות אחרות המגיעים להתרשם ולראות את המקומות האלו. בין האתרים המוכרים ביותר באיטליה ניתן למצוא את הקולוסאום ברומא, סנטה מריה בפירנצה והמגדל הנטוי בפיזה.

השכרת רכב בטוסקנה

טוסקנה היא חבל ארץ באיטליה שתיירים רבים מגיעים אליו בעיקר בשל הנופים המרהיבים שהוא מציע. בחלקו הצפוני של חבל הארץ ניתן למצוא שטח הררי ושם נמצאים ערי האלפיים הטוסקניים. הר אמיאטה בטוסקנה מושך אליו חובבי סקי רבים שכן פועל בו אתר סקי מהמוכרים בעולם.

בנוסף לנופים, ניתן למצוא בטוסקנה גם גלריות אומנות רבות, המגדל הנטוי בפיזה, יינות המיוצרים במקום, שמורות טבע מרהיבות ביופיין ועוד מקומות הסטורים רבים המספרים את סיפורו של המקום ושל איטליה כולה. השכרת רכב בטוסקנה היא בגדר חובה אם רוצים להספיק וליהנות מכל המקומות והאטרקציות שהמקום מציע לתיירים.

השכרת רכב ברומא

רומא היא עיר הבירה של איטליה ומושכת אליה תיירים רבים מדי שנה. רומא מציעה לתייר אפשרויות רבות לטיול מושלם ובין היתר חיי לילה שלא נגמרים, מסעדות המוכרות בכל העולם ותרבות מגוונת הכוללת גלריות ציורים, פסלים ועוד.

רומא אינה עיר קטנה ומציעה מקומות בילוי ואתרים הסטורים רבים המרוחקים האחד מן השני. השכרת רכב ברומא יכולה להפוך את הטיול של התייר לנטול דאגות שכן בעזרת שירות זה הוא יכול להגיע למספר מקסימאלי של מקומות בפחות זמן.

השכרת רכב בונציה

ונציה היא אחת האטרקציות הגדולות שיש לתייר המבקר באיטליה. ונציה מציעה מעבר ממקום למקום על פני נהרות ברחוב שכבר הפכו מזמן לסימן ההיכר של המקום. העיר מציעה גם את פסטיבל המסכות המתקיים כל שנה בחודר פברואר וגם את הכיכר הגדולה של העיר, כיכר סן מרקו. השכרת רכב בונציה יכולה לחסוך זמן רב בהגעה אל העיר ונציה ויציאה מהעיר ונציה.

השכרת רכב במילאנו

מילאנו היא עיר תיירות תוססת וצבעונית והיא מציעה לתייר חיי לילה ומסעדות ומקומות בילוי. מילאנו נחשבת בעיני רבים לבירת האופנה של אירופה וטומנת בתוכה חנויות בגדים רבות של מיטב המעצבים מאיטליה ומכל העולם. השכרת רכב במילאנו יכולה לחסוך זמן יקר וכסף רב שאותו עדיף כמובן לשמור לקניות של הבגדים.

השכרת רכב בגארדה

האטרקציה הגדולה ביותר בגארדה היא האגם הגדול ביותר באיטליה שמשמש כיעד תיירותי גדול מאוד. אגם זה מושך אליו תיירים רבים מדי שנה אך העיר מציעה גם אטרקציות נוספות. על מנת ליהנות מהעיר כולה ולהספיק לראות את כל האגמים בעיר השכרת רכב היא בהחלט פתרון מעולה שעשוי לעזור רבות לטיול ממצא ומהנה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן