השכרת רכב באוסטריה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב באוסטריהאוסטריה היא מדינה במרכז אירופה הגובלת עם שוויץ, הונגריה, איטליה וגרמניה. בכל שנה מגיעים תיירים רבים לנפוש במדינה שמציעה אטרקציות רבות הן לטיול ספורטיבי והן לחופשה רגועה ושלווה.

אוסטריה מציעה מוזיאונים ומקומות בילוי רבים ועיקר הפעילות והמקומות המתויירים במדינה הם בעיר הבירה וינה. המדינה מציעה תרבות עשירה ומגוונת ובעיקר הדברים אמורים לגבי המוזיקה כאשר מיטב המלחינים בהיסטוריה פעלו בעיר בתקופות שונות.

האקלים באוסטריה הוא נוח יחסית למדינות אירופה, אך מומלץ להגיע בחודשי הקיץ שכן בחודשי החורף הטמפרטורות עשויות להיות שלא נוחות לטיול.

על מנת לחוות את החוויות הרבות שמציעה המדינה, ההחלטה בעניין השכרת הרכב היא חשובה ביותר. השכרת רכב באוסטריה מאפשרת לנופש להגיע למקומות רבים יותר ללא מאמץ והשקעה רבים מצידו. עם הנחיתה הרכב מחכה לו בשדה התעופה ומכאן יכול הנופש להגיע ליעדו ללא המתנות וללא עיכובים.

השכרת רכב בוינה

וינה היא עיר הבירה של אוסטריה והיא משתרעת על פני כ-415 קמ"ר וגרים בה כשלושה מיליון תושבים. השכרת רכב בוינה היא המלצה של מטיילים רבים מהעבר שהעידו את הרכב חוסך זמן והמתנות מיותרות.

האטרקציות בעיר הן רבות ומגוונות וכוללת מוזיאונים ותרבות עשירה לצד מועדונים ומקומות בילוי רבים. בית האופרה הלאומי של וינה מושך אליו מדי שנה תיירים רבים המגיעים להתרשם מהאומנות המוזיקלית יוצאת הדופן. העיר מציגה לראווה גם כנסיות גדולות ומפוארות והמרכזית שבהם היא הקדתרלה של סטפנוס הקדוש.

המוזיאונים בעיר הם רבים ומגוונים ומציגים את ההיסטוריה של העיר ושל המדינה. אחד המוזיאונים הייחודים בעיר הוא מוזיאון השעונים המציג שעונים מכל התקופות ומכל הסוגים. השכרת רכב בוינה עוזרת להגיע לכל המקומות המיוחדים של וינה ועוזרת לנופש לא לפספס אף אתר מיוחד או אטרקציה שאסור לוותר עליה.

תרבות הספורט בוינה

וינה הפכה לאחת הערים הפופולאריות ביותר לאירוח משחקי ספורט מכל הענפים. אחד מסימני ההיכר של הספורט בעיר הוא המרתון המתקיים כל שנה בתקופת האביב ומושך אליו רצים רבים מכל העולם. בשנת 2010 השתתפו במרוץ יותר מ-30,000 רצים שלקחו חלק באחד הסמלים הספורטיביים הגדולים של העיר.

וינה ארחה את גמר ליגת האלופות בכדורגל ארבע פעמים ואת גמר היורו בשנת 2008 באצטדיון שמכיל 50 אלף צופים. העיר מציגה לראווה קבוצות כדורגל ברמה האירופית הגבוהה ביותר שהמוכרת והמפורסמת שבהן היא ראפיד וינה שזכתה ב-31 אליפויות. קבוצה מוכרת נוספת היא אוסטריה וינה שזכתה ב-23 תארי אליפות. כדורגלנים ישראלים כבר הספיקו לשחק באוסטריה וכיום משחק באוסטריה וינה חלוץ נבחרת ישראל, עומר דמארי.

וינה כיעד תרבותי

וינה היא עיר הבירה באוסטריה והיא מאפשרת לתייר להיחשף ליתרונות הבולטים של עיר בירה באירופה. העיר נמצאת על נהר הדנובה ומושכת אליה מדי שנה תיירים רבים. חלקים רבים מהעיר מכוסים באתרי מורשת ואתרים הסטורים שנשמרו מתקופות קדומות. התרבות בעיר היא ענפה ומפורסמת ויש בה בתי תיאטרון רבים, בתי אופרה, היכלי קונצרטים, מוזיאונים ומקומות תרבות רבים אחרים.

מה שעוד מאפיין את העיר הם הגנים הגדולים והירוקים שניתן למצוא בה. וינה היא עיר צפופה מאוד והיחס בין גודלה לבין תושביה לא מאפשר לנוח לרגע. העיר תוססת ודינמית כל הזמן והיא מציעה פעילויות רבות ומגוונות. גם חיי הלילה בעיר מאוד תוססים והמועדונים והפאבים בעיר פתוחים בכל ימות השנה ועד השעות הקטנות של הלילה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן