השכרת רכבי שטח

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכבי שטחרכבי שטח הם כלי רכב חזקים ובעלי עמידות גבוהה בנסיעה בתנאי שטח קשים. רובם ככולם הם בעלי הנעה של ארבעת הגלגלים (4*4) ומצוידים בגלגלים וצמיגים המיועדים לנסיעה בשבילים ודרכים לא סלולות אחרות.

יש מספר סוגים של רכבי שטח. ההרפתקנים, בעלי יכולת הנסיעה האתגרית, יעדיפו את כלי הרכב הקשוחים, הבלתי מתפשרים. רכבים אלו נבנו במטרה אחת – לנסוע בשטח. כל המכלולים שלהם מיועדים לכך. הם לא נוחים, בלשון המעטה, ואינם נעימים לנסיעה ממושכת בכביש.

קטגוריה אחרת היא רכבי הפנאי- שטח. הללו נעימים יותר למשתמש. הנדסת האנוש שלהם סבירה יחסית. אפשר לנסוע איתם בכביש בכיף, בלי לפרק את העצמות. יש בהם פינוקים קטנים שאינם קיימים בג'יפים הקשוחים. ובכל זאת, הם בעלי עבירות מצוינת בשטח ונחשבים כעדיפים בקרב רובם המכריע של שוכרי רכבי השטח.

באופן כללי, נפח המנוע של רכב שטח גדול יותר מזה של מכונית פרטית. הדבר מתבקש לאור העובדה שגוף הרכב והמסה שלו גדולים ונדרש מנע חזק להסיעו, במיוחד בנסיעה בשטח בתנאים קשים.

מאחר ומחירם של רכבי שטח ואחזקתם הכוללת גבוהים משמעותית מכלי רכב אחרים, רבים נמנעים מלקנות כלי רכב כזה ומסתפקים במכונית פרטית שעלות האחזקה שלה אינה כה גדולה. כאשר מתעורר הצורך לטיול בדרכים לא סלולות, תמיד קיימת האופציה של השכרת רכב שטח.

מחירים

השכרת רכבי שטח יקרה יותר מהשכרת מכונית רגילה. כל חברה גובה מחירים שונים ולכל אחת יש תנאים שונים ולכן רצוי לבצע סקר לצורך השוואת מחירים. הפערים יכולים להיות גדולים ביותר. כאשר מקבלים הצעת מחיר יש לבדוק מה היא כוללת. אילו שירותים מתקבלים עמה ומהן ההגבלות הקיימות על פי מדיניות החברה.

רכבי שטח נוסעים במקומות קשים. נזק הוא דבר די שכיח בטיולים מהסוג הזה. חשוב לוודא מה מכסה פוליסת הביטוח ומהי עלות דמי ההשתתפות. כמו כן, מאחר ורכבי שטח מהווים פיתוי גדול לגנבים, חשוב לברר את הכיסוי הביטוחי במקרים כאלה.

סוגי רכבי השטח

רכבי השטח מתחלקים למספר קטגוריות. יש את הקשוחים המיועדים לנהגי שטח מנוסים המחפשים אתגרי עבירות קשים. אחרים רכים יותר, אולם מאפשרים יכולת נסיעה בשטח יותר מסבירה ויש את הקטגוריה המכונה רכבי פנאי. הללו אמנם יכולים לנסוע בשטח, אך בעדינות. כלומר, הם אינם מיועדים לשטח קשה ולנהיגה טכנית מסובכת.

רוב נהגי השטח טוענים שעדיף גיר ידני. יכולת השליטה על כלי הרכב במצבים מסוימים טובה יותר. נהגים מתונים יותר, המעוניינים לטייל בנחת וליהנות מהנוף, יעדיפו, מן הסתם, רכב בעל גיר אוטומטי. כך נחסך מהם הצורך להתעסק עם ההילוכים במהלך הנסיעה.

רכבים מכל הקטגוריות באים עם שתי האופציות, גיר אוטומט או ידני, כך שכל אחד יכול לבחור כרצונו ועל פי טעמו האישי. חשוב לציין שרכבי השטח המקצועיים, אלו המיועדים לנהגים מנוסים בדרכים לא סלולות, לא ניתן למצוא בכל חברת השכרה. דרוש לבצע חיפוש אחר חברה המספקת שירותים ייעודיים אלו.

 איזה רכב שטח לבחור

מבין כלי הרכב המוגדרים כרכבי שטח קיימים שני סוגים עיקריים. ג'יפים וטנדרים. בתוך שתי הקבוצות הללו מצויים דגמים רבים המחולקים לפי פרמטרים מסוימים כמו יכולת עבירות, מחיר, מספר מקומות הישיבה וכדומה.

לפני שבאים לשכור רכב שטח כדאי לתכנן בעוד מועד את מסלול הטיול ולהגדיר את אופיו. אם מדובר בטיול משפחתי בשבילים מתונים, גי'פ גדול ונוח יהיה הכלי האולטימטיבי לצורך כך. בדרך כלל, הם מצוידים בכל התנאים הנדרשים לנסיעה מפנקת, לרבות מזגן מצוין ומערכת שמע איכותית.

הגי'פים המשפחתיים נעימים לנהיגה והמשובחים שבהם מצוידים במערכת בולמי זעזועים משוכללת הסופגת את מרבית המהמורות. ניתן לשכור גי'פ בעל שבעה מקומות ישיבה.

לצורך טיול ארוך עם הרבה ציוד, עדיף לשכור טנדר. יכולת נשיאת המטען שלו מרשימה ביותר. אפשר להעמיס בארגז את כל הדרוש לבילוי ימים רבים בשטח, לרבות מזרונים, אוהלים, גנרטור ועוד

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן