טיפים לבחירת ליסינג פרטי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טיפים לבחירת ליסינג פרטיליסינג פרטי, שלא כמו השיטה המתאימה יותר לחברות, לעסקים ולארגונים (ליסינג תפעולי) מתאימה מאוד לציבור הרחב. מדובר על דרך טובה מאוד לרכישת של רכב חדש, בזכות פריסה נוחה של תשלומים ובזכות האפשרות לנהוג על רכב חדש, לתקופת זמן ארוכה מאוד, שכוללת אופציה להחליף את הרכב לאחר תקופת שימוש מוגדרת.

מכיוון שבישראל קיימות חברות ליסינג רבות ושנות, ריכזנו כמה וכמה טיפים ומידע חשוב שיסייעו לקוראינו לבחור בצורה טובה יותר את החברה המתאימה להם, את המסלול המתאים להם ואת הרכב המתאים להם.

בוחרים את החברה

כדי לבחור חברת איכותית לליסניג פרטי, חשוב לקחת בחשבון את המאפיינים הבאים:

  • ראשית, מכוונות לקוחות – מומלץ שתהיה זו חברה שמתמחה בהחכרת רכב ללקוחות פרטיים. לא די במומחיות בהחכרה תפעולית ללקוחות עסקיים.
  • שנית, וותק וניסיון – מומלץ לפנות לחברה בעלת וותק וניסיון בתחום. חברה כזו תוכל לרוב לספק שירות טוב ויעיל יותר לאורך זמן.
  • שלישית, מבחר – מומלץ לגשת לחברה שמסוגלת להציג מבחר גדול מאוד של כלי רכב, מכל הסוגים והמינים ומכל הדגמים המבוקשים. הדבר חשוב במיוחד למי שרוצה לקבל נתונים להשוואה אובייקטיבית בין דגמים שונים ובין רמות אבזור מגוונות.
  • רביעית, מסלולי מימון – לא כל חברה מציעה את אותם מסלולי מימון שמציעות המתחרות בשוק. כדאי לחפש את החברה שמסוגלת לתפור אפשרויות מימון בהתאם להעדפותיו של הלקוח וליכולתו הפיננסית.

בוחרים מסלול מימון

על מנת לבחור את שיטת הליסינג הפרטי המתאימה ביותר לכל אחד, כדאי להתעכב על מסלולי מימון שונים. בתור שיטה חלופית למערכת המימון הבנקאית, פיתחו חברות הליסינג השונות כמה דרכי מימון אטרקטיביות. בין הדרכים ניתן למצוא:

  • הדרך המסורתית – שבנויה ממקדמה קבועה מראש, בתוספת תשלומים חודשיים ועלות סופית למימון השלמת הרכישה, בסוף התקופה. לחילופין ניתן להמשיך לעסקה חדשה לאחר סיום התשלומים, בתמורה לתשלום מקדמה נוספות.
  • מימון גמיש – שבו ניתן לפרוס את התשלומים בצורה נוחה וגמישה יותר. בין האפשרויות השונות ניתן להגדיל את המקדמה בתמורה להקטנת התשלום החודשי, הקטנת המקדמה בתמורה להגדלת התשלום החודשי או הגדלת תקופת הליסינג בתמורה להקטנת תשלום חודשי.
  • מימון ללא מקדמה – כאן ניתן לממן את רכישת הרכב ללא תשלום מקדמה כלל. על פי רוב הדבר מתבצע באמצעות הגדלת התשלום החודשי אולם לעיתים ניתן להגיע לכך בדרכים אחרות. בין היתר מדובר על הגדלת התשלום בסוף התקופה או לחילופין הארכת התקופה של הליסינג, שבה משלם הלקוח את התשלומים החודשיים הקבועים.

כל סוגי הרכב

שלא כמו ברכישת רכב מיבואן מורשה, שלרוב מחזיק היצע מוגבל של דגמי רכב, חלק מחברות הליסינג מחזיקות היצע רחב ומגוון הרבה יותר. למעשה, חלק מחברות המובילות בתחום מנהלות קשרים עסקיים עם כמה וכמה יבואנים, מה שמאפשר להם להחזיק את כל דגמי הרכב המבוקשים בעת ובעונה אחת.

בין היתר ניתן למצוא:

  • חברות שמתמחות גם ברכבים משפחתיים וגם ברכבי פנאי.
  • חברות שמתמחות בעיקר בפלח של רכב דו גלגלי כגון אופנועים וקטנועים.
  • חברות שמתמחות גם ברכבי יוקרה ללקוחות בעלי אמצעים.
  • חברות שמחזיקות היצע של כלי רכב דו שימושיים כגון טנדרים ורכבי ארבע על ארבע, לצד רכבים מסחריים שונים.

גם המשומשות בתמונה

לא נסיים לפני שנספר שמרבית החברות בתחום מציעות לא רק רכבים חדשים, בתנאי מימון אטרקטיביים. על פי רוב ישנו היצע מגוון גם של רכבים מיד ראשונה, בעלי קילומטראז' נמוך והיסטוריה של תחזוקה משופרת.

למי שמוכן להסתפק ברכב משומש במצב טוב, שהגיע מלקוחות ליסינג שעברו לרכב חדש אחר, כל מה שנותר הוא רק להגיע למגרשי המכירה ופשוט לבחור

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן