ליסינג ללא מקדמה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ליסינג ללא מקדמהבעת האחרונה החלה לתפוס תאוצה שיטה חדשה לרכישה או להחכרה של רכב חדש. השיטה, פרי פיתוח של שיטת הליסינג הוותיקה, מאפשרת ללקוח את הבלתי יאומן.

הבלתי יאומן שאנו מדברים עליו הינו קבלה של רכב חדש לחלוטין, בלי להידרש לשלם מקדמה, אפילו בסכום מינימאלי. במילים אחרות – מדובר למעשה על אפשרות להשיג 100 אחוזי מימון לרכב, בלי להתפשר על איכות ובלי לוותר על החלום.

חלום הרכב החדש

עד לפני מספר שנים נאלצו משקי בית רבים בישראל לוותר על חלום הרכב החדש. האפשרות לרכוש רכב משוכלל, שכולל את כל אמצעי הבטיחות והמנועים החסכוניים, הייתה פשוט יקרה מדי.

אפילו כאשר החלו לפעול בישראל חברות ליסינג שפנו במיוחד לשוק הפרטי (לעומת המסלולים שפנו בעיקר אל השוק העסקי), ואפשרו רכישה של רכב בכפוף לתשלום מקדמה של פחות ממחצית משווי הרכב, עדיין לא היה מדובר על בשורה לכולם. עדיין רבים מדי לא יכלו להרשות לעצמם לממש את הרצון לרכב חדש לחלוטין בשל קשיי נזילות ומימון.

המצב השתנה כאשר יותר ויותר חברות החלו להציע עסקאות ליסינג בכפוף לתשלומי מקדמה שהלכו והצטמצמו. לבסוף, פריצת הדרך העדכנית הגיעה כאשר החלו חברות מסוימות להציע עסקה ללא כל תשלום של מקדמה, אפילו לא מקדמה מינימאלית. בצורה זו, הפכה האפשרות לממן רכב חדש לגמרי לריאלית עבור הרבה יותר לקוחות.

תשלומים נוחים יותר

האפשרות לממן רכב ליסינג ללא תשלום של מקדמה הפכה לרלוונטית לאחר שנמצאה עובדה מעניינת. העובדה הראתה שחלק גדול מהציבור מעדיף לרכוש רכב בתשלומים וההעדפה היא לשלם פחות מקדמה, גם כאשר גובה התשלום החודשי יגדל.

מרבית הציבור מרגיש שרכישה של מוצרים גדולים בתשלומים הופכת אותם לנגישים יותר והאפשרות הזאת הפכה למציאותית בזכות חברות הליסינג השונות שלא קפאו על השמרים. לצד תנאי התשלום הנוחים, ישנה אפשרות לפריסה של תשלומים לתקופה ארוכה יותר מהמקובל עד כה.

אם עד כה מרבית עסקאות הליסינג הבסיסיות נועדו להתפרס על פני כשלוש שנים (שלושים ושישה תשלומים), הרי שכיום ניתן בהחלט למצוא גם עסקאות שפרוסות על פני תקופה ארוכה יותר. לעיתים המדובר על תקופה של חמש שנים (שישים חודשים) ולעיתים אפילו יותר מכך.

באמצעות פריסה של תשלומים לתקופה ארוכה יותר אפשר לממן את העסקה בקלות רבה יותר, בלי להזדקק להון עצמי ראשוני ואפילו בלי להעיק יותר מידי על התקציב החודשי.

לא רק לפרטיים

שיטת הליסינג ללא מקדמה שהחלה להיות רלוונטית בתקופה האחרונה עבור לקוחות פרטיים, הוכיחה את עצמה בשוק העסקי כבר לפני שנים לא מעטות.

עבור עסקים המנהלים ציי רכב גדולים עבור עובדיהם וכן עבור חברות שזקוקות לציי רכב למטרות עסקיות נטו (רכבי שליחויות, משאיות, טנדרים, טרנזיטים, רכב הנדסי וכן הלאה) אפשרויות המימון כוללות תשלומים חודשיים ללא מרכיב ראשוני גדול.

כאן הדברים יכולים להיות פשוטים יותר שכן לרוב העסקה איננה כוללת העברת בעלות על שם הנהג, ומדובר למעשה על עסקת של החכרה לכל דבר. על פי הדגם המקובל משלם הלקוח סכום חודשי עבור השימוש ברכב ועבור תוספת של טיפולים ותחזוקה שונים. הלקוח הסופי מצידו עשוי לקבל הטבות שונות כגון הטבות במיסוי והטבות הקשורות בצורת הרישום החשבונאי.

גם בדו גלגלי

מומחים סבורים שבמידה ויהיה לכך ביקוש, חברות ליסינג ירחיבו את האפשרות לעסקאות ללא מרכיב של מקדמה גם לדגמים נוספים של כלי רכב, לרבות רכב דו גלגלי. כיום, מימון ללא מקדמה איננו נפוץ ברכבי שטח, בקטנועים או באופנועים, אולם כפי שהדברים נראים כרגע, הדברים בהחלט עשויים להשתנות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן