ליסינג אופנועים וקטנועים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ליסינג אופנועים וקטנועיםלא מעט אנשים סבורים במידה רבה של ביטחון שליסינג היא דרך טובה ויעילה לרכוש או להשכיר רכב ארבע גלגלי.

אמנם, אכן מרבית עסקאות הליסינג בימינו הן של כלי רכב מסוג זה, מכוניות משפחתיות, רכבי פנאי ושטח, מוניות ומשאיות, אבל זוהי בהחלט לא התמונה במלואה. מסתבר שבשנים האחרונות לא מעט חברות בתחום הרכב החלו להציע גם אופנועים וקטנועים בשיטת הליסניג.

כאשר בוחנים את הנתונים מגלים שישנן כמה אפשרויות לעסקאות מסוג זה. כל אפשרות הינה בעלת יתרונות מסוימים שהופכים אותה לאטרקטיבית במיוחד לפלח מסוים מקרב הציבור.

דו גלגלי לכולם

חברות ליסינג הפכו לגורם משמעותי מאוד בענף הרכב הישראלי. לצד מקום מרכזי שהן תופסות במסירת כלי רכב חדשים הן לוקחות חלק מהותי גם בשוק הרכב מיד שניה. באופן טבעי, ההצלחה הביאה עימה רצון להרחיב את העסקים, מה שהביא לחיפוש דרכים נוספות ושטחי פעולה נוספים.

אחד משטחי הפעולה החדשים שנמצאו הוא בתחום כלי הרכב הדו גלגליים – קטנועים ואופנועים. הביקוש בישראל לכלי רכב דו גלגליים נפוץ במיוחד בקרב אנשים צעירים, אך לא באופן בלבדי.

בין רוכבי האופנועים שמגלים עניין בעסקאות ליסינג ניתן למצוא צעירים לפני גיוס, חיילים משוחררים, סטודנטים וגם אנשים מבוגרים יותר שמאסו בהוצאות אחזקה יקרות ובעמידה בפקקים או כאלה שפשוט אוהבים את חווית הנהיגה הייחודית עצמה.

גם לחברות ועסקים

סקירה של מאפייני עסקאות הליסינג בתחום הדו גלגלי מגלה תופעה מעניינת. לצד אנשים פרטיים שבוחרים בדרך זו כדי לבצע עסקה לרכישת אופנוע או קטנוע חדיש, מצויות גם חברות שזקוקות למספר רב של קטנועים של אופנועים.

בין העסקים שדרושים להם מספר רב של כלי רכב מסוג זה ניתן למצוא:

  • חברות שליחויות – חברות כאלה זקוקות לכלי תחבורה אמין, שיכול לגמוא מרחקים. לרוב חברות כאלה זקוקות לקטנועים בגדלים שונים.
  • מסעדות וחברות הסעדה שונות – פיצריות, מסעדות מזון מהיר ואף חברות קייטרינג רבות מבקשות להביא את האוכל ללקוחותיהם, עד הבית. הדרך הנוחה לעשות זאת היא כמובן תוך שימוש בקטנועים.
  • ארגונים שמציעים רכב לעובדים – לאור ביקוש של עובדים רבים דווקא לרכב דו גלגלי, ישנם מעסיקים שמאפשרים בחירה ברכב ארבע גלגלי או דו גלגלי כרכב מהעבודה.

חלק גדול מהעסקים הללו בוחרים להתקשר בהסכם מסוג ליסינג תפעולי. שיטה זו, שהינה ייחודית לארגונים בעלי ציי רכב של ממש, מאפשרת לא רק לקבל רכב איכותי לכל מטרה, אלא גם לקבל שירות משתלם של תחזוקה. אמנם שירות זה כרוך בתשלום נוסף, אבל מדובר בשירות שחוסך הרבה "כאבי ראש" וטרחה.

עסקים שרוצים להתרכז בשיפור מתמיד ואינם רוצים לבזבז זמן ומאמץ על נושאים שאינם תחומי הליבה העסקיים, בוחרים כמעט תמיד בליסינג תפעולי שמוכר, לרוב, גם כהוצאה מוכרת לצרכי מס.

גם לאוהבי החיים הטובים

מלבד שיטת הליסינג התפעולי, בתחום האופנועים והקטנועים פועלת שיטה נוספת הידועה בשם ליסינג מימוני. כן, שלא כמו בשיטה הקודמת, כאן מעבירים את כלי הרכב על שמו של הרוכש, כאשר השיטה מיועדת לאפשר רכישת של אופנוע חדש או של קטנוע חדש, בלי לשאת בהוצאה חד פעמית גבוהה.

בשיטה זו משלמים מקדמה בסכום נמוך יחסית, ובכל חודש מוסיפים סכום חודשי קבוע עליו הוסכם מראש. שיטה זו, שהוכיחה את עצמה לאורך שנים בענף הרכב הארבע גלגלי, מאפשרת לציבור הרחב לחיות את החיים הטובים בלי להיכנס להוצאות חריגות. בנוסף, נסיעה על אופנוע חדש יותר היא כמובן גם חסכונית יותר ועל פי רוב גם בטוחה יותר.

לסיום נציין שחברות ליסינג מסוימות מציעות אפשרות לרכישה של רכב דו גלגלי מיד שניה. כאן, מדובר על כלי רכב שעברו טיפול שוטף ונמכרים ללקוח במצב מכאני טוב עד מצוין.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן