השכרת רכב ב99 שקלים ליום

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב ב- 99 שקלים ליוםשוק השכרת הרכב תופס תאוצה. בעת האחרונה צצות חברות רבות העוסקות בתחום. המלחמה על כיסו של הלקוח מביאה אותן להוזיל מחירים באופן גורף. כיום ניתן לשכור מכונית קטנה, חדישה וממוזגת, במחיר של 99 שקלים ביום.

לאור הדברים נשאלת השאלה מדוע לרכוש מכונית עם כל הטרדות וההוצאות הכרוכות בתחזוקה השוטפת שלה? לדוגמה, אם ברצוננו לצאת לנסיעה ארוכה, טיול או נסיעת עסקים, האם לא עדיף לשכור מכונית חדשה בסכום קטן ולחסוך את כל הכרוך בשימוש במכונית הפרטית שלנו?

הדבר נכון במיוחד לאנשים המתגוררים בערים הגדולות ועושים שימוש יומיומי בתחבורה הציבורית. במקרים כאלה אחזקת מכונית שתעמוד ליד הבית תהיה מיותרת ולא כדאית מבחינה כלכלית. אם מתעורר צורך בנסיעה מחוץ לעיר, תמיד קיימת האופציה של שכירת רכב בזול.

מבצעים והנחות

כמו בכל רכישה אחרת, כך גם לפני שבאים לשכור מכונית יש לבצע סקר מחירים. גלישה באינטרנט תחשוף מידע רב בנושא. חברות ההשכרה מציעות מחירים זולים ומפתים. ניתן למצוא מכוניות המושכרות בפחות ממאה שקלים ליום.

מדובר במכוניות קטנות וחסכוניות הכוללות את כל השכלולים המודרניים לרבות מיזוג אוויר יעיל ומערכת שמע איכותית. חברות ההשכרה גובות סכומים אלו על סוגים שונים של כלי רכב קטנים. ביניהם ניתן למצוא: דייהטסו סיריון, פיג'ו 107 ועוד.

המכוניות הללו הן זריזות ויעילות. תצרוכת הדלק שלהן קטנה ולאנשים מסוימים הן מהוות אלטרנטיבה טובה יותר מאשר כלי רכב גדול ומסורבל. מנהל הנוסע לפגישת עסקים במקום רחוק, לדוגמה, או זוג צעיר המתכנן טיול של מספר ימים לאילת, יעדיפו לעשות זאת עם כלי רכב קטן, זריז וחדיש.

תנאים והגבלות

השכרת רכב במחירים כאלה כרוכה בתנאים והגבלות המשתנים בהתאם לנהלי החברות השונות. רצוי לבדוק האם החברה מעניקה את השירות הזה במסגרת הגבלות מיוחדות או שהמחיר הזול אינו מגביל את השוכר בשימוש במכונית.

חלק מההגבלות נוגעות למספר הקילומטרים שמותר לנסוע ביום. חברות רבות מטילות קנסות על שוכרים שעברו את הקילומטרז' שנקבע בהסכם ההשכרה. לכן, חשוב לוודא זאת לפני שיוצאים עם הרכב ממגרשי החברה.

פרט נוסף הראוי לבדיקה הוא פריסת סניפי החברה ברחבי הארץ. לחברות גדולות, בדרך כלל, יש מספר סניפים הממוקמים במקומות שונים לאורכה ולרוחבה של המדינה. כך שאם נתקעים עם הרכב היכן שהוא, לא יהיה צורך להמתין זמן רב מידי להגעת רכב חלופי.

נקודה נוספת לבדיקה היא היכן מחזירים את המכונית. אם לחברה יש סניף במקום אליו פני השוכר מועדות, הדבר יחסוך לו את עלות החזרתו למקום שיצא ממנו. עובדה זו חשובה למי שמעוניין לשכור מכונית על מנת להגיע ליעד מסוים ולשהות שם למשך פרק זמן ארוך, במהלכו לא יהיה לו צורך בכלי רכב. הוא יוכל להגיע ליעדו ושם למסור את המכונית בחזרה בסניף החברה המקומי.

נהג חדש וצעיר

מכוניות קטנות וזריזות המוצעות להשכרה במחירים זולים הן פיתוי גדול עבור נהגים צעירים. חשוב לדעת, שבאופן כללי, לנהג שגילו פחות מעשרים שנה, אין אפשרות לשכור מכונית מחברת השכרה מסודרת.

נהג חדש (מי שלא חלפו שנתיים מיום הוצאת רישיון הנהיגה שלו) ושעבר את גיל עשרים, יאלץ לשלם דמי ביטוח גבוהים בבואו לשכור רכב. הנחת היסוד העומדת מאחורי הדרישה הזאת נובעת מהעובדה שאדם כזה הוא חסר ניסיון מספיק בנהיגה ועקב כך עלול להיקלע למצבים שבהם לא יוכל להשתלט על כלי הרכב ולגרום לתאונה.

לאור הדברים הללו חשוב לבדוק, בעת השכרת המכונית, את כל התנאים וההגבלות המציבים החברות השונות על מנת לחסוך את עוגמת הנפש הכרוכה בהיווצרות מצבים לא נעימים שנגרמו כתוצאה מאי הבנה

גם בחופשות בחו"ל

כמו בארץ, כך גם בצאתכם לחופשות או נסיעות עסקים במדינות שונות בעולם, החיפוש אחר פתרונות חסכוניים וההתמקדות בהשכרת רכב בחו"ל בזול יכולה להניב לכם תוצאות שישאירו אותכם עם יותר כסף בכיס. בידקו את האפשרויות, השוו מחירים והתאימו את ההשכרה לצרכים שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן