השכרת רכב בתל אביב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בתל אביבתל אביב היא מטרופולין תוסס. הפעילות בה אינה שוקטת במשך עשרים וארבע שעות ביממה. בתי קפה, מלאים באנשים, מסעדות איכותיות, חופי ים עמוסי רוחצים, בתי מלון מהודרים ועוד שפע אטרקציות מסוגים שונים.

ה"עיר ללא הפסקה" מושכת אליה מבקרים מכל רחבי הארץ. שוחרי הבילויים ימצאו בה את מבוקשם לצד אניני הטעם המחפשים מסעדות מיוחדות. אנשי עסקים מגיעים אליה לצורך עסקיהם ותיירים מכל העולם מבלים חופשות קצרות בעיר או שוהים בה במשך זמן מה במסגרת ביקורם בארץ.

כבישי העיר עמוסים בכלי רכב המפלסים דרכם בתנועה הצפופה. עקב גודלה והצפיפות הרבה האופיינית לכל עיר גדולה בעולם, קשה לכסות את מגוון האפשרויות שהיא מציעה ללא כלי רכב פרטי. התחבורה הציבורית מסורבלת ואינה מספקת מענה הולם. כדי להשיג מונית פנויה שנהגה ייקח אותך למחוז חפצך, נדרש לעיתים נס.

לאור הדברים, ברור מדוע ענף השכרת הרכב פורח בתל אביב. עשרות סניפים של סוכנויות הרכב השונות הפועלות בארץ, פרוסים בכל רחבי העיר. רבים מהתושבים המקומיים מעדיפים לעשות שימוש בשירות זה בעת הצורך, מאשר להחזיק מכונית פרטית. העלויות גבוהות ואין כל הגיון כלכלי בכך כאשר הרכב חונה מתחת לבית במשך מרבית הזמן.

דברים שצריך לדעת

כמו בכל פניה לסניף סוכנות השכרת רכב בארץ, גם בתל אביב נדרש מהבא לשכור מכונית לעמוד בתנאים מסוימים. על השוכר להיות מעל גיל עשרים ואחד ובעל רישיון נהיגה בתוקף. יש למסור את מספר כרטיס האשראי ואף להציגו בפני איש המכירות של החברה, גם כאשר משלמים במזומן.

נהגים צעירים, המחזיקים רישיון בנהיגה פחות משנתיים, יאלצו לשלם תוספת בביטוח. קיימים עוד פרמטרים ייחודיים לכל חברה, אולם בשורה התחתונה, התהליך פשוט וקל. מידי יום מתבצעות מאות עסקאות השכרת רכב בעיר.

חשוב לעיין בחוזה היטב ולברר פרטים מסוימים שאינם מצויים בו. יש מקומות, למשל, הגובים תוספת עבור החזרת רכב בסניף אחר ממנו הוא נלקח. כדאי לבדוק זאת ולוודא במה מדובר ומהי התוספת.

הקנס עבור איחור בהחזרה גם משתנה בין החברות השונות ורצוי לבדוק זאת. ברמת העיקרון כדאי לוודא שהשוכר הבין את כל התנאים וההגבלות, על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות בעת החזרת כלי הרכב לסניף.

איזה סוג מכונית?

תל אביב היא עיר גדולה וצפופה. בבחירת כלי הרכב הרצוי צריך להתחשב בעובדה זו ולהחליט בהתאם איזה כלי רכב מתאים לצרכי השוכר. לדוגמה, איש עסקים שצריך לנוע בזריזות ברחבי העיר ולמצוא חנייה בקלות, עדיף שישכור רכב קטן וקומפקטי שיספק לו את מבוקשו. גם אם נטיית ליבו והתקציב העומד לרשותו מאפשרים לו לשכור מכונית גדולה ומרווחת, התועלתיות שבמעשה כזה אינה גדולה.

לעומת זאת, משפחה המבלה חופשה בעיר במשך מספר ימים תרצה, בוודאי, ליהנות מכל האטרקציות שהיא מציעה. במקרה כזה, הזריזות אינה חשובה כמו הנוחות, לכן, עדיף לחפש מכונית משפחתית גדולה ומרווחת. הנסיעה בכלי רכב כזה נעימה יותר למשפחה עם ילדים.

רכב להובלה

תושב מקומי המעוניין לשנע מטען ברחבי העיר או מחוצה לה, יוכל לשכור כלי רכב מסחרי להובלה. מגוון האפשרויות בתחום זה גדול. חברות ההשכרה מציעות סוגים שונים של כלי רכב המיועדים להובלות. החל במסחריות קטנות וגדולות, דרך טנדרים וכלה במשאיות קלות.

גם בשכירת רכב להובלה יש לשקול היטב במה לבחור בהתאם לצרכים. להובלת מקרר, לדוגמה, עדיף לשכור טנדר ולא מסחרית סגורה. את המקרר יש להוביל בעמידה ומפאת גודלו, לא ניתן יהיה להכניסו לרכב סגור במצב זה. טנדר עם ארגז פתוח ייתן מענה מצוין במקרה כזה.

בתל אביב קיימת גם אפשרות לשכור רכב לפי שעה. מי שזקוק למכונית למשך זמן קצר, יכול לעשות זאת באחד מעשרות תחנות ההשכרה של החברות העוסקות בכך, הפזורות ברחבי העיר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן