השכרת רכב בשדה דב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בשדה דבשדה דב הוא מתחם נחיתה קטן במרכז הארץ המשמש כשדה תעופה לטיסות פנים ארציות ולטיסות קטנות (עד שלושים יש) המגיעות מחו"ל. מידי שנה נוחתים וממריאים בו כשמונים אלף טיסות. הוא ממוקם בליבה של העיר תל אביב.

במקום פועלות מספר חברות להשכרת רכב מספקות שירותים רלוונטיים לנוחתים. באחרונה זכו במכרז של רשות שדות התעופה, להקמת סניף השכרת רכב בשדה, שתי חברות נוספות מהמובילות בתחום בישראל. כעת מצויים בשדה שישה סניפי השכרת רכב.

עקב מיקומו במרכז תל אביב, מספק שדה התעופה יתרון חשוב לנוחתים בו – נגישות קלה לכל מקום בגוש דן בכלל ובתל אביב בפרט. הדרך הטובה ביותר לנוע בעיר הגדולה היא באמצעות רכב שכור ועקב כך הביקוש למכוניות בסניפי השדה גדולה.

טיסות פנים מהצפון והדרום

אנשים מכל רחבי הארץ המעוניינים להגיע למרכז במהירות וללא הטרדה הכרוכה בנסיעה מתישה בכבישים העמוסים, עושים זאת באמצעות טיסות פנים הנוחתות בשדה דב. תושבי אילת, לדוגמא, יכולים להגיע לתל אביב בתוך פרק זמן קצר, לצורך עסקים, ביקורים או קניות ועוד באותו היום לחזור בטיסה לעירם.

הדרך הטובה ביותר עבורם לנוע בעיר הגדולה, ללא תלות בתחבורה ציבורית איטית ומסורבלת, היא שכירת רכב מיד כאשר הם נוחתים בשדה דב. כך נמנעת מהם הטרחה הכרוכה בחיפוש סוכנויות להשכרת רכב הממוקמות רחוק מהשדה. ביחד עם הנוחות הכרוכה בכך, מדובר גם בחיסכון גדול בזמן.

היתרונות הגדולים של שכירת כלי רכב בתוככי השדה באים לידי ביטוי בעיקר אם הלקוח צריך להגיע ליעדים אחרים בגוש דן. מוניות המבצעות נסיעות מיוחדות לערי הפרובינציה, גובות כסף רב עבור השירות. אם נדרש לשכור מונית למספר יעדים באותו יום, הדבר יעלה הון תועפות ויהפוך את כל הרעיון ללא כדאי בכלל.

לכן, בדרך כלל, מי שמגיע מערים אחרות בארץ או אנשים הנוחתים מחו"ל מעדיפים לשכור מכונית מיד ברדתם מהמטוס וליהנות מכל היתרונות הנלווים לכך. תמיד קיימת האפשרות של נסיעה בקווי האוטובוס העירוניים. אך מדובר באופציה לא נוחה ומעייפת מאוד.

זול ויעיל

מחירי השכירות הזולים והאפשרויות המגוונות הופכים את הרעיון של שכירת רכב בשדה דב לכדאי ביותר. חברות ההשכרה מחזיקות ברשותן צי גדול של כלי רכב מכל הסוגים והדגמים. ניתן לשכור כלי רכב גדולים להסעת מספר רב של נוסעים או מכונית קטנה, קטנה, זריזה וחסכונית לשימוש פרקטי בתנועה הצפופה.

אפשרויות השכירות הן רבות ומגוונות. המכוניות מושכרות לתקופות של עשרים וארבע שעות או מספר ימים. המעוניין בכל יוכל לשכור רכב למשך חודש ויותר. מי שזקוק למכונית לצורך סידורים שאורכים כשעה שעתיים ימצא גם הוא את מבוקשו. קיים שירות חדש להשכרת מכוניות לפי שעה.

נהלים ושעות פתיחה

נוסעים הנוחתים בשדה דב מזמינים, בדרך כלל, את הרכב השכור מבעוד מועד. בצאתם מהטרמינל, הם צריכים לגשת למרכז התפעול, המצוי בסמוך, ולקבל את מפתחות הרכב, לאחר שהציגו תעודה מזהה. בעת החזרת הרכב עליהם להחנות אותו במפרץ החנייה המתאים על פי השילוט של סמלי חברת ההשכרה ולהחזיר את המפתח למשרדי החברה.

עד כה נהוג היה שסניפי השכרת הרכב המצויים בשדה דב סיפקו שירותים רק במשך שעות הפעילות במקום. באחרונה, עקב זכייתן של שתי חברות נוספות במכרז להקמת סניפי השכרת רכב בשדה, החלו להתפרסם הודעות על כך שלפחות אחד הסניפים יהיה פתוח בשעות לא שגרתיות ויעניק שירות אף בשעות הלילה ובסופי שבוע. כך יוכלו גם תושבי האזור ליהנות גם הם משירות זה ולשכור מכונית לשימושם אפילו בשעות הלילה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן