השכרת רכב בנתב"ג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בנתב"גבנמלי התעופה בכל רחבי העולם פועלות חברות להשכרת רכב. היתרון ברור. אנשים הנוחתים במדינה זרה, זקוקים לכלי תחבורה באמצעותו יוכלו לנוע בחופשיות. הדבר הקל והנוח ביותר הוא לשכור מכונית מיד בצאתם מהטרמינל.

גם בנמל התעופה הבינלאומי של ישראל 'בן גוריון' מצויים סניפים של חברות השכרת הרכב המובילות בארץ. השירות הניתן בהם מגוון ואפשר לשכור אצלם סוגים שונים של כלי רכב בהתאם לצרכיו של הלקוח.

ניתן לחשוב שרק הבאים מחו"ל משתמשים בשירותי השכרת רכב המצויים בנמל התעופה. אולם, גם תושבים המתגוררים בסמוך, מעדיפים, לעיתים, לשכור מכונית בנתב"ג. השיקולים לכך נובעים מסיבות שונות, בין היתר, עקב ההיצע הגדול של כלי הרכב הקיימים בסניפים הללו.

המכונית מוכנה ביציאה מהטרמינל

ישראלים המתגוררים בחו"ל ומגיעים לביקור בישראל, יעדיפו לשכור מכונית מיד ברדתם מהמטוס. כך יוכלו לנוע בכבישי הארץ ללא תלות בגורמים חיצוניים או בתחבורה ציבורית. הביצוע קל ופשוט. מתקשרים לפני הטיסה לחברת ההשכרה, מתאמים תאריך ומבצעים הזמנה.

המכונית ממתינה להם בסניף החברה השוכן בנמל התעופה, נקייה מתודלקת ומוכנה לשימוש. הם נוסעים עמה למחוז חפציהם ובסיום חופשתם בארץ, חוזרים לשדה התעופה, מחזירים אותה לסניף וטסים.

השכרת רכב זוהי דרך מצוינת למנוע טרדות וטלטולים מיותרים בדרכים, לחסוך את היציאה מהנמל ואת דרכי החזרה. לרוב, הטיסות יוצאות בשעות הלילה המאוחרות, עובדה המקשה על הטסים להשיג אמצעי תחבורה לשדה התעופה. כך גם נמנע הצורך להטריד בני משפחה בבקשה להסיעם לשדה.

עידוד התיירות

ישראל מושכת אליה תיירים מכל רחבי העולם. דלפקי השכרת הרכב של החברות השונות המצויים בשדה התעופה מקלים עליהם את ההלם מהנחיתה הראשונית בארץ זרה. הם יכולים לבצע את הזמנת המכונית הרצויה מארצם ובעת הגעתם לישראל, יפנו לדלפק החברה ממנה הזמינו ויקבלו את כלי הרכב מוכן לנסיעה.

העובדה ששירות זה מצוי בתוככי שדה התעופה מעניק תמיכה לעידוד התיירות לישראל. התיירים הזרים יעדיפו לבלות את חופשותיהם במדינות מסבירות פנים המספקות שירותים יעילים ונחוצים, כמו השכרת רכב, וכך ליהנות מכל היתרונות ומהנוחות הקשורים בכך.

זה מתסכל לנחות בארץ זרה ולגלות שהשירותים הבסיסיים הנחוצים לכל תייר אינם זמינים בשדה התעופה. האורחים המגיעים ארצה, מעוניינים להגיע במהירות הגדולה ביותר למלון, לאחר הטיסה המתישה, והדרך הטובה והקלה ביותר לעשות זאת היא באמצעות קבלת הרכב בנמל ונסיעה למלון בלא עיכובים מיותרים.

לו היה עליהם לבזבז את זמנם בחיפושים מתישים אחר אמצעי תחבורה שיסיעם לבית המלון, הדבר היה מעיב על תחושת הנעימות של החופשה ויוצר רושם ראשוני שלילי על ישראל.

חשוב לציין שמרבית התיירים המגיעים לארץ ויכולים להרשות זאת לעצמם, שוכרים את כלי הרכב שישרת אותם במהלך חופשתם, כבר בנמל התעופה. הנהיגה והניווט בדרכים בארץ אינם מהווים בעיה גדולה, על כן רוב התיירים מעדיפים את דרך הניוד הזאת. למי שהנהיגה קשה לו או שאין ברשותו רישיון מתאים, קיימת אפשרות לשכירת נהג צמוד ביחד עם המכונית.

שירות אדיב וצי מגוון

חברות ההשכרה הפועלות בנתב"ג הן בעלות וותק רב וניסיון עשיר בתחום. הנציגים המאיישים את הדלפקים עוברים הכשרה ייעודית, במסגרתה הם לומדים כיצד לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות.

מאחר והסניפים המצויים בנמל התעופה מהווים מעין כרטיס כניסה לישראל, חשוב שהם יספקו ללקוחות את המענה הטוב ביותר לכל צרכיהם. צי הרכב המצוי בכל סניף של חברת השכרה בבן גוריון יכלול מגוון רחב של כלי רכב מסוגים שונים.

לכל לקוח יוענק הרכב המתאים לו ביותר. ניתן לשכור מכוניות קטנות וזריזות שיתרונן הגדול הוא חסכון בתצרוכת הדלק. למשפחות קיימת אפשרות לשכירת מכוניות משפחתיות מדגמים שונים וכן רכבים גדולים המיועדים להסעת שבעה נוסעים ואף יותר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן