השכרת רכב לפי שעות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב לפי שעותקונספט חדש בארץ – השכרת רכב לפי שעות. מדובר בדרך חדשה להתנייד בעיר לפרק זמן מוגבל, אפילו של שעה אחת, בלא צורך בשכירת מכונית למשך עשרים וארבע שעות, כפי שהיה נהוג עד כה. פתרון זה יעיל במיוחד לביצוע סידורים, קניות וכדומה.

היוזמה הזאת החלה להתעורר בתל אביב. יכולת הניידות במכונית בעיר הצפופה הזאת אינה קלה, בלשון המעטה. בשל כך, רבים מתושביה, בעיקר הצעירים שבהם, מעדיפים לחסוך את העלויות הכרוכות באחזקת כלי רכב פרטי, שיעמוד במשך רוב שעות היום בחניה ליד הבית.

לעיתים, יש צורך להתנייד במכונית לפרק זמן קצר. האופציה של שכירת מכונית למשך מספר שעות, מהווה את הפתרון היעיל ביותר. אפשר לגשת לסניף הקרוב ביותר המספק את השירות הזה, לשכור כלי רכב קטן ובסיום השימוש להחזירו למקום.

המחירים שגובות החברות העוסקות בכך סבירים, כל עוד לא מדובר בתקופות העמוסות (בקיץ ובחגים). לכן, משתלם גם למי שהגיע לעיר הגדולה עם רכב פרטי גדול ומסורבל הצורך דלק רב, להחנות אותו במגרש חניה מסודר ולשכור רכב למספר שעות הנחוצות לו לביצוע סידוריו.

מוקדי שירות בתחנות רכבת

במספר תחנות רכבת בארץ קיים שירות כזה. הרעיון מבוסס על ההנחה שרוב המגיעים לעיר הגדולה ברכבת, זקוקים לתחבורה כלשהי כדי להגיע למחוז חפצם. יש שיעדיפו, משיקולים כלכליים או טכניים (העדר רישיון נהיגה), לעשות זאת באמצעות מוניות או אוטובוסים ויש שיבחרו בחופש הניידות המתאפשר בעת השכרת רכב הצמוד אליך במשך זמן שהותך במקום.

השירות ניתן למנויים. בעל המנוי ניגש למכונית הרצויה, החונה בקרבת תחנת הרכבת, מעביר כרטיס מיוחד המצוי ברשותו על השמשה הקדמית שלה ואז הוא יכול להשתמש במכונית.

בסיום השימוש הוא מחזירה למקומה ונועל אותה באמצעות הכרטיס. קיימת אפשרות להחזיר את הרכב ביעד אחר, הרצוי יותר ללקוח בהתאם למסלול הנסיעה שלו. יש לברר עם החברה אינה גובה תוספת עבור זה.

זמן ההשכרה גמיש ויכול לנוע בין שעה אחת למספר שעות ואף יותר. הוצאות הדלק, החניה והביטוח כלולים במחיר השכירות ואילו על דמי המנוי משלמים בנפרד. בדרך כלל, טווח המחירים נע בין עשרים שקלים לשעה, בנסיעות בתוך העיר לארבעים שקלים לשעה מחוצה לה. על כל קילומטר נוסף מעבר למותר נגבית תוספת של שני שקלים. החיוב נעשה באמצעות כרטיס האשראי.

למי זה טוב?

שירות השכרת רכב לפי שעות מקובל במרבית הערים הגדולות בעולם. מגוון רחב של אנשים משתמשים בו למטרות שונות. תושבי הערים, הנמנעים מלהחזיק בכלי רכב פרטיים משיקולים שונים, מוצאים את האופציה הזאת כיעילה מאוד במצבים מסוימים שבהם נדרשת להם מכונית הצמודה אליהם, למשך פרק זמן קצר.

תיירים המגיעים למטרופולין ימצאו את השירות הזה יעיל וזול יותר מאשר לשכור מונית הצמודה אליהם במשך מספר שעות. בדרך זו מתאפשר להם לתור בעיר ולבקר בכל האטרקציות ואתרי התיירות הרצויים, בלי להיות תלויים בתחבורה ציבורית.

אנשי עסקים ומנהלי חברות המגיעים לעיר ברכבת לצורך עסקיהם, יכולים להשתמש בשירות השכרת רכב לפי שעות על מנת להתנייד בה בחופשיות וללא תלות במוניות. נעים יותר לנסוע במכונית חדישה וממוזגת ולהגיע רענן לפגישה, במקום לעמוד בפינת רחוב ולהמתין למונית שתואיל בטובה לקחת אותך.

ניתן לשכור רכב גדול להסעת המשפחה המורחבת לאירוע ולהחזירו לאחר מספר שעות. כמו כן, קיימת אפשרות גם לשכירת רכב מסחרי כאשר יש צורך להוביל מטען מנקודה אחת לשנייה. רבים הם האנשים אשר ישכילו לעשות שימוש יעיל בשירות חדשני זה למגוון מטרות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן