השכרת רכב בלוס אנג'לס

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בלוס אנג'לסלוס אנג'לס ידועה כבירת הסרטים והמוזיקה העולמית ובעצם, של כל תעשיית הבידור. מיליוני תיירים מבקרים מידי שנה בעיר התוססת, השייכת למדינת קליפורניה שלחופה המערבי של ארצות הברית. מזג האוויר שם נעים ברוב ימות השנה ומאפשר למבקרים בה ליהנות ממבחר האטרקציות התיירותיות המגוון המצוי בה.

אפשר לסייר בשכונת בוורלי הילס המפורסמת. נערכים שם סיורים מודרכים בבתי כוכבי קולנוע מפורסמים. גם ביקור באולפנים הגדולים או סתם לשוטט בהוליווד יכול להיות בילוי מהנה ושונה. הסיכוי לפגוש כוכבים מפורסמים ברחוב, אמנם לא גדול, אך תמיד אפשר להיתקל באיזה ידוען עם פרצוף מוכר ממדורי הרכילות.

אין סוף אפשרויות בילוי יש בלוס אנג'לס ובסביבותיה. העיר רחבת ידיים ושירותי התחבורה הציבורית בה סבירים בהחלט. אולם, יש לצפות, שמכורח הנסיבות, בילוי חופשה המבוססת על תלות בתחבורה ציבורית יטמון בחובו בזבוז של זמן יקר ואי נוחות מסורבלת.

הפתרון האידיאלי לטיול בלוס אנג'לס הוא באמצעות מכונית שכורה. כך אפשר יהיה ליהנות מכל העולמות. לשכור חדר בבית מלון המתאים ביותר ולא רק בגלל שהוא שוכן בסמוך לקווי התחבורה הציבורית וגם להרוויח את הפינוק והנוחות הנלווים לחופשה עם רכב צמוד.

תנאי ההשכרה

ברמת העיקרון ניתן לנהוג בארה"ב עם רישיון הנהיגה הישראלי. הוא יספק את דרישת אוכפי החוק למיניהם להציג ניירות. למרות זאת, מומלץ להוציא, עוד בארץ, רישיון נהיגה בינלאומי. הסיבה לכך היא שרוב חברות ההשכרה לא יסתפקו ברישיון הלאומי ויידרשו לראות את הבינלאומי.

יש מקומות שבהם לא יתבקש השוכר להציג רישיון בינלאומי, אך כאשר יקרה משהו, תאונה למשל, הדרישה הזאת תגיע. כך שעדיף להגיע ללוס אנג'לס עם המסמך הזה ולחסוך הרבה כאב ראש מיותר. עלות הוצאתו בישראל זניחה, בין חמישה עשר לשלושים שקלים.

באופן כללי, נהגים צעירים לא יכולים לשכור מכונית בלוס אנג'לס (גם במקומות אחרים בארה"ב) אם גילם מתחת לעשרים וחמש שנה והוותק שלהם בנהיגה אינו עולה על שניים עשר חודשים. יש אפשרות לנהוג ברכב שכור אם הנהג עבר את גיל עשרים ואחת, אך הדבר כרוך בתוספת תשלום גבוהה מאוד בגין הביטוח.

עלויות

מחיר השכרה כולל פרמטרים שונים. הוא משתנה בין חברה אחת לרעותה ובהתאם לאופי העסקה והתנאים הכלולים בה. כלי הרכב מחולקים לקבוצות בהתאם לגודלם, עלותם ויוקרתם.

באופן כללי, רכב קטן יושכר בזול וגדול ביוקר, אך הקטגוריות משתנות בכל סוכנות. יש שמכונית מסוימת תוגדר כעממית במקום אחד וכמותג במקום אחר. המחיר ישתנה בהתאם.

המחירים בתחום השכרת הרכב בקליפורניה זולים מאשר בניו יורק או בוושינגטון למשל, אולם יקרים יותר מאשר בפלורידה. לכן רצוי לבצע השוואת מחירים וסקר מקיף וקפדני לפני ביצוע ההזמנה. כדאי לבדוק את האפשרות לבצע הזמנה דרך חברות ההשכרה בישראל המקיימות יחסיים עסקיים עם עמיתותיהן בלוס אנג'לס.

רכבים המתאימים לזוג, ברוב המקרים, יהיו זולים יותר להשכרה ממכוניות המתוכננות להסיע חמישה בני אדם. נתון זה לא רלוונטי כשמדובר במכוניות ספורט יוקרתיות בעלות שני מושבים בלבד. מיני וואן, בעל שבעה מושבים יעלה יותר והגדולים שבקטגוריה, בעלי תשעה או עשרה מקומות, עשויים להגיע למחירים די גבוהים, יחסית.

רכבי יוקרה, מכוניות ספורטיביות מיוחדות וכדומה כלולים בקטגוריה שונה. הם מושכרים במחירים גבוהים ומספקים למי שיכול להרשות לעצמו את הטעם של חיי הזוהר המתאים ביותר ללוס אנג'לס הנוצצת.

תוספות

רצוי לבדוק מה כוללת החבילה. יש עסקאות זולות החסרות שירותים נחוצים ועלולות להתברר כלא משתלמות בסופו של דבר. דמי ההשתתפות העצמית במקרה תאונה יכולים גם הם להשתנות בכל עסקה ורצוי לברר גם את העניין הזה.

במצבים שנהגים נוספים ינהגו ברכב המושכר, תגבה חברת ההשכרה תוספת במחיר. ברוב המקרים, מדובר בכחמישה דולר ליום. יש חברות שיעניקו את ההטבה הזאת בחינם אם הנהג או הנהגת הנוספים נמצאים בקשרי נישואין עם השוכר הראשי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן