השכרת רכב בירושלים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בירושליםטבור העולם, כך מוגדרת ירושלים, בירת ישראל, בספרי הקודש. העיר הקדושה ביותר בעולם מושכת אליה עולי רגל, תיירים ומבקרים מכל רחבי תבל. אוכלוסייתה המגוונת, המקומות הקדושים ושלל האטרקציות התיירותיות בעיר הופכים אותה לאחד המקומות המיוחדים בעולם.

תיירים המגיעים לבקר בירושלים לא מסתפקים, בדרך כלל, בסיורים ברחבי העיר וביקור באתרים הקדושים. רבים בוחרים לנסוע למקומות ייחודיים מסביב לה ויש המשלבים בטיול גם נופש קצר בים המלח המצוי במרחק נסיעה האורכת כחמישים דקות.

כמו בכל מטרופולין, גם בירושלים התחבורה הציבורית מסורבלת ואיטית. בשעות העומס, הכבישים מלאים בכלי רכב ועקב כך נוצרים פקקי תנועה המקשים על האוטובוסים להגיע ליעדם בזמן. הדרך הטובה ביותר לטייל בעיר היא באמצעות מכונית פרטית. כך ניתן להגיע ביתר עצמאות למוקדי התיירות הרצויים ללא תלות בגורמים אחרים.

ענף השכרת הרכב מפותח מאוד בעיר הבירה. עשרות הסוכנויות פועלות בה מציעות מגוון רחב של כלי רכב מכל הסוגים לרווחת התיירים והמבקרים הרבים הפוקדים את העיר. אנשי עסקים המגיעים לעיר מעדיפים לנוע בה באמצעות רכב מושכר ולהגיע במהירות ובנוחות לפגישות. גם המקומיים משתמשים בשירותי השכרת הרכב, בעת הצורך.

מגוון מכוניות להשכרה

כל אחד יכול לשכור בירושלים כלי רכב שיתאים לו. החל באנשי עסקים המעוניינים ברכב מפואר לאירוח עמיתים מחו"ל וכלה בזוג צעיר המעוניין במכונית קטנה וחסכונית לצורך בילוי סופשבוע בים המלח.

סוכנויות השכרת הרכב הפועלות בעיר מחזיקות ברשותן ציי רכבים מכל הסוגים והדגמים. ניתן לשכור מכוניות מסחריות או טנדרים לצורך ביצוע הובלה או סתם לטיול של מספר ימים בשטח עם כל הציוד הנלווה. מי שצריך להוביל דירה, למשל, יוכל למצוא מקומות שבהם משכירים משאיות קלות לצורך זה ולעשות זאת בעצמו. קיימת גם האופציה לנהג צמוד.

חלק מכלי הרכב המושכרים כוללים אבזור מיוחד, כמו מערכת ניווט לווייני (G.P.S) , לדוגמה. ניתן לבקש תוספות אחרות שלא באות במסגרת החבילה המקורית, כמו מתקן לנשיאת אופניים. רצוי לסגור על המחיר לפני החתימה על החוזה. יש חברות שהאבזור הבסיסי במכונית מוענק ללא תשלום ואחרות ייגבו תוספת על כל אביזר נוסף.

כללים בסיסיים

כמו בכל מקום, גם כאשר באים לשכור רכב באחת מהסוכנויות הפועלות בעיר הבירה, חשוב לבצע השוואת מחירים יסודית. קיימות חברות רבות והתחרות בניהן גדולה. עקב כך פערי המחירים עלולים להיות משמעותיים.

בנוסף, סוכנויות ההשכרה מפרסמות, לעיתים קרובות, 'דילים' מפתים המוזילים את המחירים בצורה ניכרת. אפשר לשכור מכונית קטנה בירושלים במחיר הנמוך ממאה שקלים ביום.

רצוי לבדוק את העסקה בכללותה. לא תמיד הזולה ביותר היא גם המשתלמת. לכל חברה יש תנאים שונים והגבלות הכלולות בחבילה. יש עסקאות המציעות השכרת רכב במחיר זול מיוחד אך לא כוללות שירותים נחוצים, כמו שירותי דרך ורכב חלופי בכל מקום, למשל.

יש לוודא עם נציג החברה האם חייב להחזיר את הרכב לסניף ממנו נלקח או שקיימת אפשרות להחזירו במקום אחר. לעיתים, תידרש תוספת עבור החזרת המכונית בסניף אחר ורצוי לדעת זאת בעוד מועד.

כמו כן, לפני שהרכב עובר לידי הלקוח, עליו לבדוק אותו מכל הכיוונים ולדווח על כל ליקוי, שריטה או פגיעה הקיימת בו. הדבר ימנע בעיות העלולות להיווצר בעת החזרת המכונית לסניף.

נושא הביטוח טעון בדיקה גם כן. חברות ההשכרה גובות מנהגים צעירים תוספת על ביטוח. יש לבדוק באיזה סכום מדובר ומה הוא כולל בתוכו סעיף ההשתתפות העצמית חשוב גם הוא ועדיף לסגור מראש את הפרטים הללו ולמנוע אי הבנות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן