השכרת רכב יוקרה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב יוקרהנעים לנהוג בכלי רכב חדיש ומפואר. התחושה הנלווית לחוויית הנסיעה ברכב יוקרתי אינה דומה לשום דבר אחר. רוב בני האדם אינם מסוגלים לרכוש מכונית כזו. התענוג הזה שמור לבעלי ההון. באירועים מיוחדים, כמו חתונה למשל, יכולים גם פשוטי העם לחוות את ההרגשה המלכותית, באמצעות שכירת רכב יוקרה.

כיום, מקובל לשכור מכונית יוקרתית ומפוארת לצורך הסעת בני זוג ביום חתונתם. אך לא בכך מסתכם הענף הזה, ההולך ומתפתח בישראל. אנשי עסקים המעוניינים להרשים אורחים מחו"ל, שוכרים מכונית פאר עם נהג צמוד שתסיע אותם משדה התעופה לבית המלון ותשמש אותם בסיוריהם בארץ.

אחרים, בבואם לבצע עסקאות חשובות, יעדיפו להגיע עם מרצדס יוקרתית ונוצצת. עובדה שתיצור רושם רב על הלקוחות. יש כאלה שהממון מצוי בכיסם מספיק כדי לשכור רכב יוקרה למספר ימים ויעדיפו לנסוע עם מכונית כזאת לבילוי חופשה חלומית באחד מאתרי התיירות ברחבי הארץ.

קיימות דוגמאות רבות ומגוונות לצורך ברכישת מכוניות פאר יוקרתיות ועובדה היא שהענף הזה משגשג. אם מתעורר בכם החשק לעשות זאת ומנהל הבנק מסכים, המאמר הזה בשבילכם.

טעם אישי

בקטגוריה של מכוניות היוקרה נכללים כלי רכב מסוגים שונים. המכנה המשותף ביניהם הוא שכולם עולים הון ומוגדרים כרכבי פאר. בין היתר ניתן למצוא בחברות ההשכרה לימוזינות ארוכות ונוצצות. הן מכילות בתוכן בר משקאות עשיר ושלל פינוקים כיאה לצעצוע יוקרתי מעין זה. ניתן לשכור אותן עם נהג צמוד.

ג'יפים ורכבי פנאי של מותגים נחשבים כמו יגואר, מרצדס, ב.מ.וו, אינפיניטי, פולסוואגן ועוד, כלולים גם הם בקטגוריית היוקרה. הללו קורצים יותר לצעירים או לכאלה המרגישים כך ופחות לאנשים סולידיים. אלו האחרונים יבחרו, לרוב, במכונית פרטית מפוארת של אחד מהמותגים הנחשבים. הטיפוסים הספורטיביים יעדיפו הדגמים הקרובים יותר במראה ובהתנהגות הכביש שלהם למכוניות מרוץ.

שכירת רכב יוקרה תלויה בטעמו האישי של השוכר. לא מדובר כאן בכלי רכב להמונים הנראים ונוסעים כמעט אותו דבר. רכבי היוקרה שונים במהותם. מכונית כזאת מביעה עמדה. היא מעידה על האדם הנוהג בה, מעבר לכך שהוא בעל ממון.

בנוסף לנוחות ולהנאה שבנהיגה ברכב כזה, הוא אמור לייצג את הנוהג בו ולעשות את הרושם הנכון, במקום שצריך ועל האנשים המתאימים. אדם המעוניין להרשים אנשי עסקים שמרנים מחו"ל המעוניינים לחבור לאיש עסקים מקומי, לא יבוא לפגישה עם ב.מ.וו קבריולט בצבע אדום צעקני ומוסיקה רועשת במערכת השמע.

לכן, בעת השכרת רכב היוקרה יש להעניק תשומת לב מרובה לשיקולים הללו ולהחליט בהתאם איזה מכונית תתאים יותר לצרכים של השוכר. אם מדובר בהנאה בלבד, השיקולים הללו אינם רלוונטיים וטעמו של השוכר, גם אם ייראה מוזר בעיני אחרים, הוא השיקול היחידי שיש לקחת בחשבון.

מגוון רכבי יוקרה

במגרשי חברות השכרה חונים מגוון רכבי יוקרה מסוגים שונים. מחיר השכירות של כל מכונית משתנה בהתאם. ניתן להשכיר רכב יוקרה בכל שעה משעות הפעילות של החברות ורק לעיתים רחוקות, או בתקופות שהביקוש רב מהרגיל, עלול להיווצר מצב שרכב מבוקש אינו זמין.

בכל מקרה, תמיד עדיף לבצע את ההזמנה מראש כאשר מדובר באירוע המעוגן בזמן או ביקור של אנשים חשובים ביום ובשעה ידועים מראש. כאשר משכירים את כלי הרכב הללו לאירועים מיוחדים, כמו חתונות או ימי הולדת למשל, תקופת השכירות תהיה קצרה ותהיה, לרוב, למשך יום אחד.

השכרת רכב יוקרה לאמנים המגיעים מחו"ל או אנשי עסקים ואח"מים שונים תהיה, בדרך כלל, לתקופות ארוכות יותר, בהתאם לזמן שהייתם בארץ. המכוניות מאובזרות בשלל פינוקים להנעמת הנסיעה. בין היתר, טלוויזיה במעגל סגור, אינטרנט אלחוטי, בר משקאות ועוד.

כאמור, יש חברות המשכירות את הרכב עם נהג צמוד. בדרך כלל, יהיו אלה נהגים מקצועיים ואדיבים, המיומנים בהסעת אנשים חשובים ובקיאים בכבישי הארץ ובמקומות אטרקטיביים. לחתן וכלה אפשר להזמין את מכונית הפאר מקושטת כבר ולחסוך מהם את הטרחה הכרוכה בכך

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן