השכרת רכב גדול בארה"ב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב גדול בארה"במשפחות או קבוצות מישראל המעוניינות לטייל בארצות הברית במכונית שכורה צריכות לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הכרוכים בהחלטה שכזאת. מושגי המרחק ביבשת הגדולה שונים לגמרי מהמוכר בארץ.

מרחקי הנסיעה בין יעד אחד לחברו ארוכים מאוד. נדרשת נהיגה שאורכת שעות רבות כדי להגיע לכל נקודה ביבשת. הכבישים מצוינים ברובם, אולם, נראים כנמשכים עד אינסוף. נסיעה שאורכת שעות רבות היא מעייפת ויש לשקול בכובד ראש איזה כלי רכב לשכור.

בכל מדינה באמריקה מצויים מאות סניפים של סוכנויות להשכרת רכב. ההיצע של כולם גדול וניתן לשכור כמעט כל סוג של מכונית. למשפחות המונות מספר רב של אנשים מומלץ לשכור כלי רכב גדול שיענה על כל צרכיהם.

מכונית גדולה תאפשר נסיעה נוחה יותר לאורך זמן רב, וכן ניתן לאחסן בתא המטען כמות גדולה של ציוד. כלי רכב גדולים מצוידים במנועים חזקים ועתירי כוח, עובדה המקלה על הנסיעה כשמדובר בכבישים הארוכים הנפוצים בארה"ב.

תיאום מראש

מחיר השכרת מכונית גדולה יקר יותר מזה שיידרש עבור כלי רכב קטן או ממוצע. לפני שניגשים לביצוע ההזמנה, רצוי לערוך סקר שוק קפדני ולהשוות מחירים. כמו כן, כדאי לברר איזה סוג מכונית יענה בדיוק על הדרישות האישיות של כל משפחה או קבוצה.

האביזרים הנלווים לכלי הרכב השכור טעונים בדיקה גם כן. יש חברות שיעניקו במסגרת העסקה מכשיר ניווט לווייני ללא תשלום נוסף ויש שלא. אם הטיול יכלול רכיבה על אופניים במסלולים המצויים לאורך הדרך, צריך לוודא מראש שמתקן נשיאה ייעודי יורכב על המכונית. במסעות ארוכי טווח הכרוכים בהם נדרש לשאת מטען גדול, ייתכן שתא המטען לא יספיק ואולי אפשר לארגן כלי רכב עם גגון.

לדוגמה, אם מדובר במספר זוגות עדיף שכלי הרכב השכור יהיה בעל מרחב פנימי גדול ומקומות ישיבה רבים ונוחים. במקרה כזה מדובר באנשים בוגרים התופסים מקום רב יותר בחלל הרכב מאשר ילדים קטנים. משפחה עם ילדים קטנים, יכולה להסתפק ברכב קטן במקצת שיענה על צרכיה הייחודיים.

יש לברר היטב את כל מרכיב העסקה. ייתכן שהמחיר הזול ביותר לא יהיה משתלם אם לא יכלול בתוכו הטבות מסוימות או שירותים נחוצים בעלי ערך רב. כמו כן, רצוי לבדוק מהם תנאי ההחזרה והאם אפשר למסור את הרכב בסניף אחר בתום הטיול.

לרוב, חברות ההשכרה גובות תשלום נוסף על כך. רצוי לברר מה גובהו. הדבר נכון במיוחד לאלה המעדיפים לסיים את הטיול בנקודה אחרת ביבשת ואינם מעוניינים לחזור עם המכונית השכורה לנקודת ההתחלה.

את כל הבדיקות הללו אפשר לבצע בקלות באמצעות האינטרנט. לכל חברות ההשכרה יש אתרים ובהם הן מפרטות את המבצעים שהן עושות וכן ניתן לקבל הצעות מחיר און ליין. אפשרות אחרת היא לעשות זאת דרך סוכנויות השכרת רכב ישראליות המקיימות קשרים עסקיים עם עמיתותיהן בחו"ל.

מסמכים וביטוח

למרות שרוב המדינות בארצות הברית מכירות ברישיון הנהיגה הישראלי ומאפשרות לנושאים אותו לנהוג בתחום שיפוטן, ממליצים כל העוסקים בענף להוציא בארץ רישיון נהיגה בינלאומי. הדבר יכול למנוע עוגמת נפש רבה העלולה להיגרם במקרה וסוכנות השכרת הרכב שלכם אינה מכיר ברישיון הישראלי ויידרש רישיון בינלאומי כדי לקבל את המכונית.

נושא הביטוח טעון בדיקה קפדנית גם כן. רצוי לברר מה הפוליסה מכסה ומה עלות ההשתתפות העצמית של השוכר בעת תאונה. בדרך כלל, הביטוח הקיים בחברות ההשכרה מכסה גם גניבות. טיפ קטן: לא לשכוח בזמן שאורזים את הדרכון והרישיונות להביא גם את שובר ההזמנה להשכרת הרכב. פרט קטן העלול לגרום למפח נפש גדול.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן