השכרת רכב בבוסטון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בבוסטוןהעיר בוסטון מלאה באטרקציות תיירותיות ומגוון אתרים מרתקים. ישראלים רבים המגיעים לבלות חופשה באזור מעדיפים לשכור רכב כדי לטייל בנחת וללא תלות בתחבורה ציבורית. כך אפשר גם לבקר באתרי התיירות שמחוץ לעיר ולהספיק לחזור לבית המלון עוד באותו יום.

כמו בכל מקום אחר ביבשת הענקית, גם בבוסטון מושגי המרחק שונים לגמרי מהמוכר בישראל. בילוי חופשה ללא מכונית צמודה שבאמצעותה ניתן להגיע ממקום למקום במהירות ובנוחות תהיה מלווה בבזבוז זמן ובחוסר גמישות.

אם מדובר במשפחה המונה מספר נפשות, גם מההיבט הכלכלי עדיף לשכור מכונית ולחסוך בעלויות של התחבורה הציבורית. לעיתים, ייתכן שמחיר כרטיסי הנסיעה לכל המשפחה יעלה כמו עלות שכירת רכב ליום. במיוחד אם מדובר ביעדים רחוקים.

המלצות

כאשר רוצים לשכור רכב בבוסטון יש להעדיף את חברות ההשכרה הגדולות והמוכרות. לאלה יש פריסה רחבה הכוללת מספר רב של סניפים במקומות שונים, כך שאם נוצרת בעיה כלשהי, הפתרון יגיע במהרה.

לפני שניגשים לביצוע ההזמנה יש לערוך סקר מקיף בין כל החברות ולבצע השוואת מחירים. חשוב גם לקבל המלצות מלקוחות אחרים על מנת לגבש דעה מוצקה בנוגע לאמינות חברת ההשכרה. ההחלטה אם לשכור את המכונית מהארץ, עוד לפני הטיסה, נתונה לשיקול דעתו של השוכר.

מי שבוחר לבצע את המהלך כולו בבוסטון, יגלה שחלק מסוכנויות ההשכרה מאפשרות לסייר במגרש החנייה ולבחור את המכונית הרצויה. במקרים שהדבר עשוי להוות שיקול בבחירת החברה הרצויה, עדיף לברר זאת קודם ולהימנע ממפח נפש.

המחירים המפורסמים באתרי סוכנויות ההשכרה אינם סוף פסוק. מותר להתמקח עם נציג החברה לפני החתימה על החוזה. לא תמיד זה יעזור, אבל לפעמים, אפשר לקבל הנחה נוספת על הצעת המחיר שהתקבלה באתר.

הצעת המחיר הזולה ביותר אינה בהכרח הטובה מבין כל האפשרויות. רצוי לברר מה היא כוללת. למשל, אלו תנאים והגבלות יש לחברה בכל הנוגע להחזרת הרכב בסוף הטיול, שירותים הניתנים במסגרת העסקה, עלות ההשתתפות העצמית בביטוח בעת תאונה וכדומה.

כמו בכל מקום אחר גם בבוסטון השכרה לטווח ארוך כמו חודש תוזיל את המחיר. לכן, גם אם הכוונה המקורית הייתה להשכיר את כלי הרכב לפרקי זמן קצרים במהלך החופשה, אולי עדיף, לאחר חישוב כולל, להאריך את תקופת ההשכרה ולהרוויח את ההפרשים בעלויות.

סוג כלי הרכב

לכל טיול אופי משלו. בהתאם לכך יש לבחור את סוג כלי הרכב המושכר. משפחה קלאסית המונה זוג הורים ושלושה ילדים תעדיף, מן הסתם, מכונית משפחתית נוחה ומרווחת. אם בכוונתם לנסוע מרחקים ארוכים עם ציוד, אולי השיקול יהיה כלי רכב גדול יותר, בעל תא מטען המסוגל להכיל כמות גדולה של ציוד.

לעומת זאת, זוג צעיר או אפילו הורים לילד אחד, יסתפקו במכונית קטנה וזולה. גם אם אופי הטיול שלהם דורש נסיעות ארוכות עם ציוד. עדיין יישאר מספיק מקום ברכב לכל הציוד הנדרש. כמותם, יעדיפו כלי רכב קטן גם אלה שמתכוונים להישאר באזור בוסטון וסביבותיה. להם אין כל צורך במכונית גדולה שהרי כל הציוד שלהם נשאר במלון אליו הם חוזרים מידי ערב.

קבוצת אנשים הכוללת מספר מבוגרים לא יסתפקו במכונית רגילה. במקרה כזה עדיף לשכור וואן גדול עם מספר רב של מושבים. כך ניתן לשבת בנוחות במושבים נפרדים מבלי להתפשר על נסיעה צפופה ודביקה שתעיב על ההנאה מהטיול.

האופציה של שכירת רכב גדול למספר אנשים עשויה להיות עדיפה על פני שכירת כמה מכוניות. אם הקבוצה מתכוונת לבלות את כל החופשה יחד, כדאי לברר את ההפרשים במחירים בין שכירת מספר מכוניות פרטיות, בהתאם למספר האנשים, לבין רכב מסחרי גדול שיכיל את כולם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן