השכרת רכב בארה"ב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב בארה"בטיול בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות יאבד מקסמו ללא רכב צמוד. היבשת הענקית הזאת מונה המון מדינות ומחוזות מדהימים ביופיים והדרך הטובה ביותר להתנייד בה ולהגיע אליהם היא באמצעות מכונית.

לא משנה באיזה אזור מחליטים לטייל. בארצות הברית הולכים על גדול. הדבר כולל גם את המרחקים העצומים שיש לגמוע כדי להגיע למקום נכסף כלשהו. חופשה בארה"ב שתעשה באמצעות תחבורה ציבורית (אוטובוסים או רכבות) לא תמצה את כל הפוטנציאל הגלום בטיול ביבשת הענקית והמדהימה הזאת.

האפשרות הטובה ביותר למעוניינים לטייל בארה"ב היא לשכור רכב. אפשר לבצע זאת דרך סוכנויות השכרת הרכב בארץ או בעת ההגעה למקום. היתרון הברור של השכרת מכונית דרך סוכנויות בישראל הוא שמיד בעת הנחיתה, עוד בשדה התעופה, ימתין לך הרכב השכור. כך נחסך זמן רב וטרדות מייגעות הכרוכות בביצוע התהליך במדינה זרה.

חברות השכרה לרוב

ארצות הברית היא יבשת ענקית. כמות התיירים הנכנסים והיוצאים ממנה, עצומה. ענף השכרת הרכב בכל רחבי היבשת פופולארי ונפוץ מאוד. בכל מקום ניתן למצוא סניף של סוכנות כלשהי להשכרת רכב.

העוסקים בתחום מודעים להעדפת התיירים לטייל בארה"ב באמצעות רכב שכור ומפתים את השוכרים הפוטנציאלים ב'דילים' מושכים. כמו בכל ענף שיש בו היצע גדול, גם כאן, ריבוי חברות ההשכרה, יוצר תחרות בריאה בניהן והצרכנים מרוויחים.

בעת השכרת רכב בארה"ב יש לבצע סקר מחירים. עדיף לעשות זאת, באמצעות האינטרנט, עוד לפני היציאה מהארץ. רצוי לבדוק את כל תנאי העסקה ולא להתפתות עקב מחיר זול במיוחד.

ייתכנו מצבים שהמחיר הנמוך לא יכלול שירותים נחוצים כמו חילוץ ורכב חלופי.

עדיף תמיד להזמין מראש את המכונית השכורה. כך שאפשר יהיה לקבלה כבר בעת היציאה מנמל התעופה. הטיסה לארה"ב ארוכה ומעייפת. תייר המגיע מישראל מעוניין בראש ובראשונה להגיע לחדרו במלון, להניח את המזוודות, להתקלח ולנוח. כאשר הרכב השכור ממתין לו בשדה התעופה הדבר יתאפשר לו במהרה וללא עיכובים מיותרים.

סוג המכונית והאבזור

ארצות הברית ידועה בכבישיה האינסופיים. הנהיגה לאורך שעות בכביש שאינו נגמר מתישה ומעייפת. כאשר מבררים איזה מכונית לשכור, יש לקחת את השיקול הזה בחשבון. חשוב שכלי הרכב יהיה חזק ונוח ומיועד למרחקים ארוכים.

אין טעם לנסות ולחסוך בעלויות הדלק (הוא זול שם) על חשבון הנוחות. הרי מדובר בטיול שמטרתו העיקרית היא ליהנות. אם הבחירה תעשה על פי שיקולים כלכליים הרלוונטיים לישראל, התוצאה תהיה אכזבה גדולה.

החוויה של נסיעה ארוכה במכונית קטנה וצפופה בעלת הנדסת אנוש גרועה, מאלה המתוכננות לנסיעות עירוניות בעיקר, רחוקה מלהיות מהנה. למעשה, זה סיוט מתמשך. לכן, חשוב לוודא שכלי הרכב השכור יהיה נוח ומרווח ויאפשר נסיעה נוחה ונעימה במשך שעות רבות.

כדי להצליח בניווט ולא לבזבז זמן על חיפוש מייגע אחר היעד, רצוי לדאוג שברכב יותקן מכשיר ניווט לווייני (G.P.S). רוב חברות ההשכרה מספקות אותו ביחד עם המכונית מאחר והוא מהווה את אחד האביזרים הנחוצים ביותר.

המסמכים הנחוצים

לפני היציאה מהארץ יש לוודא שהמסכמים הנחוצים נארזו גם כן. דרוש רישיון נהיגה ישראלי ורישיון נהיגה בין לאומי תקפים, כרטיס אשראי בינלאומי על שם השוכר (שמו מופיע בשובר השכירות). אם מישהו נוסף ינהג ברכב השכור עליו להביא גם את רישיון הנהיגה שלו (הישראלי והבינלאומי). כמובן שלא לשכוח את הדרכונים.

חברת ההשכרה בישראל שתבצע את התיווך בין השוכר לסוכנות בארה"ב, תנפיק שובר השכרה עם פרטי השוכר. הוא מהווה טופס הזמנה ואישור תשלום עליה. חוזה השכרת הרכב יתבצע בארה"ב במשרדי החברה המקומית ושם גם ייגבה התשלום

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן