השכרת רכב באירופה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב באירופהטיולים מעשירים את הנפש ומעניקים לה את היכולת ליהנות מהחיים. העולם המודרני מציע אינספור יעדי טיול, מיליוני צימרים, מאות אלפי מסלולים למשפחות ואינספור מסלולים לציבור הרחב, אתרים מדהימים ביופיים, נופים עוצרי נשימה וכל אלו במרחק של כמה שעות טיסה בלבד.

על מנת ליהנות מהחופשה בכל אחת ממדינות אירופה רצוי להתכונן מראש ולהכיר את האזור לעומק. ישנן לא מעט סוכנויות נסיעות אולם כיום גם באלו אין צורך ממשי. שיטוט קל באינטרנט מגלה אינספור אתרים יפהפיים לטיול ולתיור, לשינה ואכילה.

בדיוק כמו בארץ כך גם בחו"ל בכלל ובאירופה בפרט, הניידות קלה הרבה יותר כאשר מדובר ברכב פרטי. במקום להתנייד רוב החופשה באמצעות תחבורה ציבורית, רכב פרטי מאפשר הגעה לאתרים רבים ולמגוון נקודות ברחבי הגלובוס אליהן לא ניתן להגיע תוך שימוש בתחבורה הציבורית.

יתרה מכך, השכרת רכב פרטי מאפשרת ליהנות מהטיול עצמו ולא להתמקד באופני ההגעה ממקום למקום. הדרך הנוחה והיעילה ביותר כיום לטייל במדינות אירופה השונות כמו צרפת, אנגליה, איטליה, ספרד וכדומה הינה באמצעות השכרת רכב באירופה מחברה מקצועית תוך תיאום מדויק כבר מהארץ.

יבשת מרתקת

אירופה הינה בין היבשות העשירות והמרתקות ביותר שקיימות בכדור הארץ. היבשת מציעה מכלול של אפשרויות לטיולים שונים – החל מטיולי אקשן בטבע הפרוע ועד לטיולי תרבות במוזיאונים הגדולים והמפורסמים בעולם כולו. עמקים ירוקים והרים מושלגים, ארמונות פאר וכפרים ציוריים, ערים מלאות בתרבות עשירה ומרתקת ופארקי שעשועים מגוונים, חיי לילה עשירים ומגוון אפשרויות לחגיגה והנאה מכל אתר – כל אלו מאפיינים את ייחודיותה של אירופה – היבשת הגדול והמרשימה ביותר באזורנו.

בעידן בו הטיסות זולות וזמינות לכל מבקש בכל עת, חופשה באירופה הנה כמעט בלתי נמנעת. נכון להיום, ניתן למצוא מגוון עצום של סוכנויות רכב הממוקמות מחוץ לשדות התעופה וליד תחנות המוניות, בין האוטובוסים ובכל עיר מרכזית.

השכרת רכב עבור טיול או כל צורך אחר באירופה הינה למעשה פעולה פשוטה ביותר במתרחשת בתוך דקות ספורות. יחד עם זאת, רצוי להזמין רכב עוד בהיותכם בארץ בכדי להימנע מתשלומים מוגזמים על נסיעה ברכב ועל השכרתו.

השכרת רכב כבר מהארץ מאפשרת לכם לשלוט בהוצאות ולהשוות מחירים בין החברות השונות. אם לא די בכך, השכרת רכב כבר בארץ תאפשר לכם ליהנות מרכב מוכן כבר ביציאה משדה התעופה. בלי לשבור את הראש ובלי לחפש יותר מדי.

הכנות מוקדמות

חשוב להכיר את חוקי ההשכרה הנפוצים לרכבים באירופה וכן להתמצא בחוקי השכרת רכב של כל חברה בנפרד. למשל, חשוב לדעת כי מעבר בין המדינות השונות אשר באירופה עם הרכב מצריך תוספת משמעותית של תשלום ולכן חשוב לשקול אולי השכרת רכב חדש במעבר למדינה אחרת.

מומלץ ביותר להזמין רכב לטיול באירופה כמה שבועות לפני הטיסה על מנת לבחור את הרכב הרצוי, להכיר את תנאי החברה, לתכנן מסלול בהתאם ולהיות בטוחים בנוגע לניידות בארץ היעד שלכם באירופה.

השכרת רכב באירופה אפשרית גם לאחר היציאה מהארץ. יחד עם זאת, חשוב להיערך מראש על ידי הכרת היעדים אליהם אתם מתכוננים להגיע. כאשר מדובר בכפרים או מקומות מרוחקים מהעיר – רצוי להגיע אליהם מראש כבר עם רכב ולא להמתין עד לרגע האחרון.

ראו גם:

השכרת רב בפולין

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן