השכרת רכב באילת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

השכרת רכב באילתאילת היא אחת מערי התיירות הפופולריות ביותר בישראל. תיירים מחו"ל וכן תושבים מקומיים מגיעים אליה לבילוי חופשות ארוכות או קצרות. יש שיבואו לסופשבוע בבית מלון ויחזרו לבתיהם במוצאי השבת.

העיר מלאה בבתי מלון יוקרתיים, מסעדות איכותיות, מועדונים, בתי קפה ופאבים. אין רגע של שעמום באילת. בכל שעה משעות היממה אפשר למצוא פעילות כזו או אחרת במסגרת שלל האטרקציות התיירותיות שהעיר מציעה.

מקומות הבילוי וכן מוקדי התיירות הרבים אינם מצויים דווקא בתוככי העיר. חלקם ממוקמים בסביבותיה, במרחק נסיעה כזה או אחר. גם החופים היותר מועדפים בקרב התיירים מצויים במרחק נסיעה של מספר דקות ממרכז העיר.

לכן, הדרך היעילה ביותר לטייל באילת ובסביבותיה היא באמצעות כלי רכב פרטי. לתיירים הרבים הפוקדים את העיר וכן לישראלים המגיעים אליה בתחבורה ציבורית או בטיסה, מומלץ לשכור מכונית מאחת מסוכנויות השכרת הרכב הרבות המצויות באילת. כך ניתן ליהנות מחופשה או טיול בעיר התוססת, ללא תלות בתחבורה ציבורית או מוניות וכדומה.

איזה רכב לבחור?

סוכנויות השכרת הרכב באילת מציעות כלי רכב מסוגים שונים. ניתן לשכור מכונית מנהלים מפוארת, מכוניות יוקרתיות, רכב הסעה גדול או אחת קטנה וקומפקטית. הדבר תלוי בצרכי הלקוח.

מאחר ואילת היא עיר קטנה שאין בה בעיות חניה וכדומה, והגישה לכל המקומות היא קלה ואינה דורשת מרחק נסיעה רב, מומלץ לבחור במכונית קטנה וחסכונית שתספק את כל הנדרש לטיול באזור או סתם לבילוי חופשה בעיר.

כמובן שבחירה זו תלויה בשוכר. משפחות גדולות, למשל, לא יסתפקו בכלי רכב קטן ויעדיפו לשכור מכונית משפחתי או וואן המסוגל להסיע מספר נוסעים רב. מגוון האפשרויות הוא גדול ויש לשקול בהתאם איזה כלי רכב נחוץ לכל אחד.

נקודה חשובה היא שבעת ביצוע עסקה להשכרת רכב, נהוג לבדוק אותו מכל הכיוונים, לרבות תפעול המתגים השונים והמזגן. ובכן, באילת מזג האוויר הוא חם מאוד. הטמפרטורות הגבוהות אינן מאפשרות נסיעה בכלי רכב ללא מזגן. לכן, חשוב ביותר לבדוק את איכות מיזוג האוויר ברכב המושכר. מזגן שעוצמתו פחותה לא יעשה את העבודה כראוי באקלים האילתי.

בתי מלון רחוקים

באילת יש את ריכוז בתי המלון הגדול ביותר בארץ. כל הרוצה לשכור חדר יימצא מלון לטעמו. יש את היוקרתיים, הגובים מחירי עתק תמורת לילה יחיד ובקצה השני של הסקאלה, אפשר למצוא חדר במחיר שפוי ובתנאים הגיוניים.

הרבה מבתי המלון מצויים במרחק ניכר ממרכז העיר ומרכזי הקניות. יש השוכנים רחוק עוד יותר, באזור הגבול עם מצרים. ללא רכב צמוד קשה להגיע אליהם מהעיר עצמה או להיפך. יש צורך במוניות מיוחדות המבצעות את השירותים הללו.

התלות במוניות מגבילה מאוד את הנופשים מאחר ולא תמיד אפשר למצוא אחת פנויה או שחולף זמן רב מרגע ההזמנה ועד שהמונית מגיעה לפתח המלון. מסיבה זו מעדיפים רבים מהתיירים ושאר המבקרים באילת לשכור מכונית צמודה למשך כל זמן שהייתם בעיר. המחירים הזולים של השכירות מפתים ומאפשרים לכל אחד למצוא מכונית כלבבו ובהתאם לתקציב שלו.

הזמנה מראש

אפשר לבצע הזמנות מראש להשכרת רכב באילת באמצעות האינטרנט או הטלפון. הרכב המושכר ימתין במגרש החברה נקי ומתודלק. אפשרות זו עדיפה מסיבות רבות. את השוואת המחירים עדיף לעשות בבית, לפני היציאה לחופשה. בדרך זו ניתן לחסוך את הטרחה הכרוכה בחיפוש סוכנות השכרת רכב מתאימה ועסקה משתלמת. כך החופשה מתחילה מיד כשמגיעים לעיר.

חניה בשפע

בעיות חניה אינן קיימות באילת. העיר קטנה והגישה לכל מקום היא קלה. חניה אפשר למצוא ללא כל בעיה גם במוקדי התיירות ההומים. עובדה זו מקלה על יכולת התנועה באזור ברכב פרטי. הרבה יותר נעים להגיע ליעד המבוקש ולהחנות את המכונית ללא חיפוש מייגע אחר מקום פנוי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן