קניית רכב השוואת מחירים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קניית רכב השוואת מחיריםאחד המאפיינים המרכזיים של העת הנוכחית היא ההפיכה של כולנו, הצרכנים, לאקטיביים פי כמה. כל רכישה שאנחנו מבצעים, ועל אחת כמה וכמה אלה המשמעותיות יותר, נעשית לאחר סקר שוק, שרצוי שיהיה מקיף ככל האפשר.

כאשר המדובר ברכישת רכב, המאמצים הצרכניים שלנו צריכים להיות משמעותיים פי כמה, ולו עקב סכומי הכסף העצומים שנכנסים לתמונה, וההשפעה של הרכישה על חיינו במשך שנים ארוכות. וכאן בדיוק השוואת מחירים, על יתרונותיה השונים, נכנסת לתמונה.

המאפיינים של מחיר הרכב

לכל רכב, ואת זה צריך להדגיש כבר בנקודה הזו, יש מחירון "רשמי" זה או אחר. לכן, המחיר שלו בקרב היבואניות, סוכניות הרכב או הסוחרים הפרטיים צריך להיות דומה, על הנייר. אלא שהמציאות מוכיחה שלא כך הדבר, שעה שפערים בסכום הרכישה מתגלים כגדולים במיוחד.

כדי להבין מדוע הדבר קורה, צריך להתבונן על מאפיין מרכזי אחר של תחום הרכב, והוא התחרותיות העצומה המאפיינת אותו, שחלה על כל לקוח ולקוח.

ההשפעה של התחרות הזו הולכת לטובתם של הלקוחות, והיא מאפשרת להם למצוא, אם רק הם יחפשו, הצעות משתלמות במיוחד. מחיר הרכב, כפי שטוענים רבים, אינו "תורה מסיני", כך שלא רק שהפערים האלה האפשריים, אלא שגם ניתן למצוא מבצעים משתלמים בכל קנה מידה.

הנחות של אלפי או עשרות אלפי שקלים ממחיר המחירון הן מקובלות בכל קנה מידה, כשלעיתים הדבר ייעשה במועדים מוגדרים (נניח, לקראת סוף חודש או שנה), לעיתים כפונקציה של היצע וביקוש, ולעיתים בשילוב של שניהם.

השוואת אפשרויות המימון

ההיבט הכלכלי של רכישת הרכב כולל בתוכו יותר מאשר תג המחיר שנדרש על הרכב. כידוע, כיום יש לא מעט אפשרויות מימון, הן עבור כלי רכב חדישים והן עבור רכבי יד שניה. לכן, השוואת מחירי רכישת רכב צריכה לכלול בתוכה התייחסות גם לאופני המימון השונים, לרבות פריסת התשלומים.

אפילו כשבוחרים פיתרון דוגמת טרייד אין או ליסינג, צריך לחשוב על חלוקת סכום הרכישה לתשלומים, בין השאר מבחינת גובה ההחזר החודשי, משך פריסת התשלומים וכיוצא בזה.

מכיוון שחלוקת רכב לתשלומים כרוכה, בכל המקרים, בריבית זו או אחרת, מומלץ מאד להשוות בין ההצעות גם מהבחינה הזו. אין לשכוח שכל פער שנראה קטן ביחס לריבית עלול לייקר את מחיר הרכישה באופן משמעותי, פועל יוצא של סכומי הכסף העצומים שנכנסים לתמונה, כמו גם הפריסה הרחבה לתשלומים (לרוב, בין שנתיים לחמש שנים).

לאחר שבוחרים דגם ואפשרות מימון כללית, לכן, מומלץ מאד להיכנס לעובי הקורה, לקבל הצעות ממספר גורמים לפחות, ולבחון היטב את האותיות הקטנות של כל אחת מהעסקאות. לא תאמינו עד כמה השינוי עשוי להיות גדול.

אז איך מבצעים את ההשוואה בפועל?

השוואת מחירי כלי רכב, לכן, היא משמעותית בכל קנה מידה. אלא שחייבים לעמוד, בנקודה הזו, על דרכים שניתן לבצע את המשימה בפועל, כשגם כך השינויים שעבר העולם שלנו בשנים האחרונות נכנסים לתמונה.

האפשרות המסורתית היא לבצע את ההשוואה באופן ישיר, כלומר, ליצור קשר ישיר עם הגורמים המבצעים את הרכישה, לקבל מהם הצעות מחיר, ולבחור בזו המשתלמת ביותר. זוהי אפשרות בטוחה ביותר, אך כזו שמצריכה מכם, רוכשי הרכב, אי אילו מאמצים.

האינטרנט הפך, במרוצת השנים, לאחד ה"חברים" הטובים ביותר של הרוכשים, שנעזרים בו על מנת לבצע השוואת מחירים. מעבר למחירונים הזמינים ברכב, ניתן למצוא גם מנגנונים המשווים בין דגמים של יצרניות שונות, מאפשרים ללמוד על מחירו של הרכב בעקבות שינויים שעבר או אפילו עומדים על עלויות תחזוקת הרכב, עבור כל אחד מהדגמים. ניתן, ואף מומלץ, להיעזר בכלים אלה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן