טיפים לקניית רכב חדש

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טיפים לקניית רכב חדשבשעה טובה, החלטתם להצטייד ברכב משלכם. יש תקציב שאתם מעוניינים או יכולים להקדיש למשימה, וברור לכם שלא תתפשרו על פחות מרכב חדש לחלוטין. אלא שגם בתנאים האלה, אתם נכנסים לשדה משחק שהוא הכול חוץ מפשוט.

רכישת רכב חדש כוללת בתוכה מספר לא מבוטל של סכנות, אך גם דרכים למקסם את הרכישה, ולהפוך אותה למתאימה במיוחד עבורכם. הנה מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם בכך.

הצעד הראשון: הגדרת הצרכים והרצונות

עוד לפני שמדברים על הדגמים הספציפיים של כלי רכב, צריך להגדיר, ביניכם לבין עצמכם, מהן בדיוק הציפיות שלכם מהרכב הנתון, מה שיגדיר, בשלבים הבאים, את המאפיינים שאתם דורשים מכלי הרכב שלכם.

בנקודה הזו, חשוב לתת את הדעת על שורה ארוכה של גורמים, ובכלל זה מספר הנוסעים ברכב, תדירות הנסיעה המצופה, מאפייניה (למשל, נסיעה עירונית, או בין עירונית?), סוג הרישיון שלכם וכיוצא בזה. ברור שרכב משפחתי, אם לוקחים דוגמא ספציפית, צריך להיות מרווח, גם מאחור, על מנת לשפר את חוויתם של הנוסעים.

כאשר זקוקים לרכב לנסיעות ארוכות, על כל שכן כאלה הכוללות בתוכן אי אילו עליות, חשוב לבחור ברכב בעל מנוע חזק באופן יחסי. וכמובן שניתן למצוא אינספור דוגמאות אחרות להבהרת הנקודה הזו.

לאחר צעדים אלה, יש להתבונן על תג המחיר, ולראות אילו דגמים יכולים, במידה זו או אחרת, לענות על הצרכים שהובאו מעלה. הדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות סקירה של מחירונים, אשר זמינים גם באינטרנט.

מעבר לכך, זה בדיוק הרגע בו באפשרותכם להתייעץ גם גורמים מומחים בתחום הרכב, אך גם על מכרים, או אפילו גולשים אנונימיים בפורום אינטרנטי הנוגע לתחום זה.

בחינת אפשרויות התשלום

חוזרים לסוגיית התקציב, ולהיבט מורכב של הרכישה שמתרחש בהכרח כאשר מדובר בכלי רכב מיד ראשונה: תג המחיר, שנע בין כמה עשרות אלפי למאות אלפי שקלים. מה שחשוב שתדעו הוא שבלי קשר לדגם הספציפי שאתם בוחרים, יש כיום מספר פתרונות מימון לרכישת רכב, שיכולים בהחלט להקל על השלמת המלאכה.

כשזה נוגע לרכבי יד ראשונה, המימון שמציעים הבנקים, בצורת הלוואה, מגיע לרוב לכ-80-85% ממחיר המחירון של הרכב. גורמים פיננסיים אחרים עשויים להעניק הלוואות גם עד לערכו המלא.

בכל אופן, בעת בחירת הפיתרון שימו לב לריבית הכרוכה בכך, ואשר בכוחה להפוך הלוואה מסוימת, שנראית מצוין על הנייר, ללא כדאית בעליל. נסו לחשוב על מצבכם הפיננסי בהווה, אך גם להתבונן לטווח של שנים קדימה.

סוגים אחרים של עסקאות מימון יכולים אף הם להקל על המשוואה, ובכלל זה עסקת טרייד אין, עסקת ליסינג שבתומה משלימים את רכישת הרכב וכיוצא בזה.

סוגיית האבזור

ברגע שמסמנים מספר דגמים ספציפיים, ובמקביל לבחינת אפשרויות המימון, יש להיכנס לעובי הקורה, ולסקור את רמת האיבזור של כלי הרכב. בין השאר, מדובר כאן על אמצעי הבטיחות שבו, שמעניקים לו יתרון משמעותי על פני מתחרים: כריות אוויר או מערכת לבקרה יציבות, למשל, הן דרישות חובה של לא מעט נהגים.

מומלץ להתבונן בפנים הרכב על האבזור המלא, החל מההגה, דרך החלונות ועד למערכות השמע, כשגם כאן הטכנולוגיה יכולה רק לסייע.

אל תוותרו על נסיעת מבחן

נהיגת מבחן היא אחד הדברים החשובים ביותר שיש להקפיד עליהם בעת רכישת רכב, חדש וישן כאחד. הנסיעה תאפשר לכם להתרשם במידה הישירה ביותר מנוחות הנסיעה ברכב, מאופן התגובה שלו לפעולות שאתם מבצעים בתור נהגים, ובכלל – מאופן ההתאמה שלו לחוויות הנהיגה להן אתם מצפים. לא פעם, מגלים כי מספר דקות של נסיעה ברכב משפיעה על ההחלטה לגביו, לכאן או לכאן, ואפילו כאשר הדבר נעשה באופן בלתי מודע.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

המרכז הישראלי לרכב

הפורטל המוביל לשירותי בריאות בישראל- פורטל המקום שבו תקבלו את כל המידע והעדכונים העכשווים בנושאי: ביטוחי בריאות ממלכתי בקופות החולים, בריאות האישה, תזונה, אורח חיים בריא, תינוקות וילדים, גיל הזהב רפואה משלימה ועוד.

דילוג לתוכן